اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

سخت گیری ها باید قبل از رکوردشکنی مبتلایان به کرونا اعمال می شد

سخت گیری ها باید قبل از رکوردشکنی مبتلایان به کرونا اعمال می شد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سختگیری هایی که چند روز قبل اعلام شد باید قبل از این رکوردهای مبتلایان و فوتی ها انجام می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمسعود خاتمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یک میلیارد یورو که دولت از صندوق توسعه ملی برداشت تاکنون حدود 40 درصد آن را به وزارت بهداشت پرداخت کرده است و باقی مانده آن در مراحل بعدی پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا باید سخت گیری ها در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام  که این کار با تاخیر اتفاق افتاد  و همچنین شاهد، عدم سختگیری مستمر از طرف دولت مردان بودیم؛ در حالی که بسیاری از کشورها در ابتدای شیوع کرونا ماسک زدن را در جامعه و به خصوص فروشگاه ها و محل تجمع ها اجباری کردند.
,
 
,
وی افزود: اگر فردی بدون ماسک تردد کند صاحب فروشگاه را جریمه می کنند که چرا به فردی ماسک نزده خدمات ارائه می کند، این سختگیری هایی که چند روز قبل اعلام شد باید قبل از این رکوردهای مبتلایان و فوتی ها انجام می شد اما باید این سختگیری ها ادامه پیدا کند.
,
 
,
خاتمی راه کاهش تعداد ابتلا به بیماری را چاره اندیشی و سخت گیری ها از سوی دولت دانست و عنوان کرد: بنابراین تجمع ها که الزاما عروسی ها و عزاداری ها نیست، بلکه فعالیت اداره ها، مغازه ها را نیز شامل آن است، باید نظارت جدی و با متخلفان و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند به صورت قاطع برخورد شود.
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص اعمال محدودیت ها در استان ها با هماهنگی دو وزارت بهداشت و کشور، خاطر نشان کرد: این هماهنگی در چهارچوب قانون است اما مشکلات هر استان باید درون استان حل شود؛ استان اصفهان امروز وضعیت حادی در بیماری کرونا دارد و مسئولان استانی باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه