اخبار داغ

در پیام های جداگانه ای صورت پذیرفت؛

تبریک و تسلیت رئیس سازمان بسیج در پی بازگشت پیکر شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان

تبریک و تسلیت رئیس سازمان بسیج در پی بازگشت پیکر شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیام های جداگانه ای تفحص و بازگشت پیکر 8 تن از شهدای مدافع حرم در خان‌طومان سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیام های جداگانه ای تفحص و بازگشت پیکر 8 تن از شهدای مدافع حرم در خان‌طومان سوریه (شهیدان محمود رادمهر، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی ، محمد بلباسی و حسن رجایی‌فر از استان مازندران ، زکریا شیری از استان قزوین، مجید سلمانیان از استان البرز و مهدی نظری از استان خوزستان) را تبریک و تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن این پیام به خانواده معزز و محترم شهدا به شرح ذیل است:
,
 
,
بسمه تعالی
,
 
,
سلام علیکم
,
 
,
جوانان دلباخته سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و فرزندان معنوی امام روح الله(رحمته الله علیه) که گهواره نشینان روزهای انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهانی حق علیه باطل به سوی خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(سلام الله علیه) در مقابله با اشقیای تکفیری به خیل شهدای کربلا پیوستند و به برکت خون همین شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت پابرجاست.
,
 
,
این جوانان که در راه دفاع از حریم ولایت به حضرت ابوالفضل(علیه السلام) اقتدا نموده اند به عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی خواهان جهان مطرحند و پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبر آمیز این سرزمین الهی هستند.
,
 
,
اینجانب بازگشت پیکر مطهر پاسداران رشید اسلام شهیدان محمود رادمهر، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری به میهن اسلامی که در دفاع از حرم آل الله و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضداسلام به ملکوت اعلی پرکشیدند را به شما خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
,
 
,
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه