اخبار داغ

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

فعالیت زیرزمینی برخی صنوف به کانون شیوع بیماری کرونا تبدیل شده است

فعالیت زیرزمینی برخی صنوف به کانون شیوع بیماری کرونا تبدیل شده است
خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت غیرمجاز زیرزمینی برخی از صنوف در استان زنجان گفت: باید سازمان‌های نظارتی جلو فعالیت این گونه صنوف را بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمرتضی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه رعایت بهداشت مسئله بسیار حساسی است که اگر نظارتها جدی هم اتفاق بیفتد تا مادامی که خود مردم عزم جدی بخرج ندهند، شاهد کاهش شیوع نخواهیم بود اظهار کرد : هر یک از آحاد مردم و صنوف مختلف از جمله رستورانها، نانوائی‌ها و ... باید به صورت فعال مراقبت داشته باشند تا به مرحله کاهش شیوع این بیماری برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ورود رسانه‌ها به موضوع تعمیق و عینیت بخشی رعایت موارد بهداشتی در بین مردم را تاثیر گذار دانست و تصریح کرد : بسیاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما عده‌ کثیری نیز هستند که نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند.
,
 
,
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای کاهش روند شیوع کرونا باید رعایت موارد بهداشتی به صورت کامل فراگیر شود افزود : در بخشی از جامعه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهادینه شده اما گروه‌های بسیاری هستند که علیرغم تاکیدات همچنان توجهی به موارد بهداشتی ندارند.
,
 
,
وی در مورد فعالیت زیرزمینی برخی از صنوف که می‌تواند به عنوان کانون شیوع بیماری کرونا باشد ابراز کرد : توجه به این موارد نظارت بهداشت محیط و معاونت بهداشتی دانشگاه‌ها را می‌طلبد که باید نظارت‌های خود را افزایش دهند.
,
 
,
خاتمی با اشاره به اینکه برخی از قلیان‌سراها بدون شناسنامه و بدون مجوز فعالیت می‌کنند گفت : مردم نیز در صورت مشاهده چنین مواردی به سازمان‌های نظارتی اطلاع دهند تا از فعالیت آنها جلوگیری شود.
,
وی تاکید کرد در برخی از مناطق استان باید نسبت به فعالیت برخی صنوف نظارت‌های بیشتری صورت گیرد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه