اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

باید صنایع تبدیلی و کارگاه های کوچک را به فرصت تبدیل کنیم/کرمان، استانی الگو در همه زمینه‌ها است

باید صنایع تبدیلی و کارگاه های کوچک را به فرصت تبدیل کنیم/کرمان، استانی الگو در همه زمینه‌ها است
سردار محمد زهرایی گفت: امروز بیکاری، صنایع تبدیلی، کارگاه های کوچک و نگاه و رویکرد به اقتصاد مقاومتی دارد به تهدید می شود که ما باید آن را به فرصت تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد زهرایی در آئین تفاهم نامه استغال در استان کرمان با ابراز خوشحالی از حضور بر سر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان گفت: فرمانده سپاه ثارالله استان تمامی مأموریت های سپاه و بسیج را اولویت بندی بسیار دقیق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: فرصتی بین کمیته امداد امام خمینی و سپاه ایجاد شده که اگر اقدام موثر و به هنگام انجام ندهیم، خسران آن به ما بر می گردد چرا که بهترین و طلایی ترین وقت را در اختیار داریم.

,

وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال مأموریت های انقلاب و بر پایه انقلاب است که بتواند آنها را به ثمر برساند، اظهار کرد: ما نیز وظیفه داریم و امروز بیکاری و صنایع تبدیلی، کارگاه های کوچک و نگاه و رویکرد به اقتصاد مقاومتی دارد به تهدید می شود که ما باید آن را به فرصت تبدیل کنیم.

,

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه  استان کرمان یک استان الگو در همه زمینه‌ها است، خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تفاهمنامه امروز بین این نهاد اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه