اخبار داغ

در پویش ملی "مشق احسان 3 "محقق شد؛

اهدای ۲۴ هزار نوشت‌افزار تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد

اهدای ۲۴ هزار نوشت‌افزار تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد
با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۲۴ هزار بسته نوشت‌افزار تحصیلی در پویش ملی “مشق احسان ۳ ” به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اهدا گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در مراسم پویش ملی “مشق احسان ۳  اظهارکرد: در رزمایش‌های همدلی و مواسات نهادهای انقلابی و زیرنظر مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حضور پررنگی داشتند و کنار نهادهای مردمی توانستند بخشی از آلام و مشکلات مردم و نیازمندان را مرتفع نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در تعامل با کمیته امداد ۲۴ هزار بسته نوشت‌افزار تحصیلی به دانش آموزان اهدا نمود تا دانش آموزان نیازمند بدون دغدغه درس خود را در این شرایط سخت فشار دشمن (تحریم) ، شیوع بیماری کرونا و همچنین کاهش سطح درآمدی خانواده‌ها ادامه دهند.
عبادی زاده ادامه داد: مسئولین توجه ویژه‌ای برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم داشته باشند تا با کمک خدا بتوانیم در این شرایط سخت بر مشکلات فائق آییم.

,
,

آمادگی ۱۳۰ گروه جهادی با کمیته امداد

منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: در سومین رزمایش مشق احسان علاوه بر آموزش‌وپرورش امسال نیز با کمیته امداد در خصوص توزیع ۳۲ هزار بسته نوشت‌افزار همکاری داشته‌ایم که در همین راستا از این تعداد، ۲۴ هزار بسته به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا گردید، که ارزش هر بسته نوشت‌افزار ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان افزود: تعداد ۱۳۰ گروه جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سراسر استان می‌توانند در زمینه توزیع این بسته‌های تحصیلی با کمیته امداد همکاری نمایند.

, آمادگی ۱۳۰ گروه جهادی با کمیته امداد,
,
,
,

نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در محرومیت‌زدایی استان

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام دهه سوم صفر و ایام حزن آل الله ،در مراسم پویش ملی “مشق احسان ۳″،اظهار کرد: به جهت شرایط فقر حاکم در استان، نیازمند حمایت و همکاری بیشتر نهادها و دستگاه‌های اجرایی می‌باشیم.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: در نیمه شعبان پس از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اجرای رزمایش همدلی و مواسات باهدف کمک به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، دستگاه‌های اجرایی استان باهم هماهنگ شده و حرکت‌های خوبی در جهت رفع مشکلات معیشتی فقرا و نیازمندان آغاز گردید و آنچه امروز مشاهده می‌کنیم نتیجه یکی از اقدامات آن می‌باشد، که با اهدای ۲۴ هزار بسته نوشت‌افزار با مساعدت و همکاری نماینده محترم ولی‌فقیه استان هرمزگان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد محقق گردید.

, نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در محرومیت‌زدایی استان,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه