اخبار داغ

بهمئی مهمان عزیز دارد؛

پیکر مطهر شهید شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات تدفین و خاکسپاری شهید

پیکر مطهر شهید شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات تدفین و خاکسپاری شهید
پیکر مطهر شهید علی چمبری پس از 37 سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ پیکر مطهر شهید علی چمبری، از توابع بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این خبر توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، امام جمعه شهرستان و تعدادی از پاسداران دقایقی قبل به خانواده شهید اعلام شد.

,

شهید چمبری متولد سال 1342 است که در عملیات خیبر روز هشتم اسفند ماه سال 1362 به فیض شهادت نائل شد و از آن زمان تاکنون پیکر مطهر ایشان مفقود بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این رابطه گفت:با توجه به اینکه قبلا آزمایش DNA از اعضای خانواده شهید گرفته شده بود،ظهر خبر شناسایی پیکر مطهر شهید توسط تیم تفحص به وسیله نتایج همین آزمایش به ما اعلام شد.

,

سرهنگ پاسدار باقر پسنده افزود:فردا پیکر شهید از معراج الشهدای تهران به سمت اهواز  بعد از آن  طی مراسمی با شکوه به زادگاه خویش در شهرستان بهمئی منتقل می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا،سعی می کنیم مراسم با شکوهی در خور شأن مقام شهید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود. 

,

سرهنگ پسنده تصریح کرد: تاریخ دقیق تشییع پیکر مطهر شهید به زودی اطلاع رسانی می شود.

,
شهید چمبری  متولد روستای چم شهرو از توابع حوزه کت بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که در مراسم امشب خانواده ایشان خواهان دفن پیکر شهید در روستای زادگاهشان شدند.
,
 
,
گفتنی است پدر و مادر شهید بعد از سالها چشم انتظاری دیده از جهان فروبستند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه