اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام می‌شوند

۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام می‌شوند
اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مقرر شده تا پایان برنامه ششم توسعه 30 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد استخدام دولت شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سعید اوحدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بنیاد شهید برای تحقق جهش تولید کارگروه‌های مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و اصلاح قوانین را تشکیل داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی بنیاد شهید عدم همخوانی برخی قوانین با شرایط روز است و بر این اساس برخی قوانین بویژه در بحث اشتغال جهت بهبود زندگی خانواده شهدا باید اصلاح شود.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به ظرفیت‌های استان‌ها برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه ایثارگری، تصریح کرد: در گذشته از ظرفیت استان‌ها غفلت شده بود که با فعالیت‌های میدانی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اشتغال و مسکن درصدد احیای این ظرفیت‌ها هستیم.

,

وی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت در می‌آیند.

,

وی با اشاره به توان ویژه خانواده شهدا در عرصه‌های علمی گفت: وجود ۳۰۰ نخبه ایثارگر در آذربایجان‌غربی و ۲ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور گویای ظرفیت‌های عظیم این جامعه برای توسعه ایران اسلامی است.

,

اوحدی رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات شاخص بنیاد شهید برشمرد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار با حمایت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات درمانی از جمله بیمه دی پرداخت شد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد؛ چراکه در تحریم‌هایی که استکبار برای کشورهای منطقه صورت داده بود، حداکثر نفت در برابر غذا بود، اما امروز فشار حداکثری را علیه ما به جایی رسانده‌اند که حتی غذا و دارو را هم تحریم کرده‌اند و صدای نفس‌های خسته جانبازان شیمایی روح و روان ما را آزار می‌دهد، این در حالی است که استکبار جهانی دم از حقوق بشر می‌زند؛ اما یقین داشته باشید که با این روحیه‌ای که مردم ما دارند و با وجود این ارزش‌هایی که کادر درمانی ما با آن برگ زرین دیگری را به نگارش درآورده‌اند، از این گردنه تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آذربایجان‌غربی را یکی از استان‌های برجسته در راه دفاع از آرمان‌های نظام دانست و افزود: مسیر شهادت ایثار در این خطه کماکان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه