اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

راه‌اندازی هلال احمر در شهرستان فاریاب در گرو همکاری جهادکشاورزی استان است

راه‌اندازی هلال احمر در شهرستان فاریاب در گرو همکاری جهادکشاورزی استان است
رضا فلاح گفت: طبق مصوبه ستاد بحران استان و کمیته توسعه و برنامه ریزی اکنون در حال پیگیری هستیم تا ساختمان مازاد جهاد کشاورزی به هلال احمر واگذار شود از این رو راه اندازی هلال احمر در فاریاب در گرو همکاری جهادکشاورزی استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته حجت الاسلام رفیعی خطیب نمازجمعه فاریاب با ابراز گلایه مندی عنوان کرد که در این شهرستان شعبه ای از هلال احمر وجود ندارد.رفیعی تاکید کرد که هلال احمر در برابر بحران حرف اول را می زند و در حالیکه این شهرستان در معرض زلزله، گسل و سیلاب قرار دارد اما متاسفانه هنوز ادراه هلال احمر ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: در 21 شهرستان و پنج دفتر نمایندگی دارای جمعیت هلال احمر هستیم که حوادث استان کرمان را پوشش می دهند اما در تنها شهرستانی که دارای شعبه نیستیم فاریاب است که به دلیل نداشتن ساختمان تا کنون این امر محقق نشده است.

,

وی ادامه داد: از زمانی که این مسئولیت را به عهده گرفتم یعنی حدود 3 سال پیگیر راه اندازی شعبه ی هلال احمر در بخش فاریاب بوده ام.

,

فلاح توضیح داد: در سال گذشته برای اولین بار محمد جواد فدایی استاندار کرمان مصوب کرد که ساختمانی مازاد در فاریاب پیدا کنید تا در اختیار هلال احمر فاریاب قرار داده شود که خوشبختانه اکنون ساختمانی مازاد مربوط به جهاد کشاورزی پیدا شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد بحران قلعه گنج( منطقه جنوب)، ستاد بحران استان و همچنین کمیته توسعه و برنامه ریزی اکنون در حال پیگیری هستیم تا این ساختمان مازاد به هلال احمر واگذار شود.

,

فلاح ادامه داد: دو روز گذشته طی نامه به سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دادیم که طبق مصوبات انجام شده ساختمان مازاد این سازمان باید به هلال احمر واگذار شود.

,

وی بیان کرد: بعد از تحویل گرفتن ساختمان از سازمان جهادکشاورزی در بخش فاریاب روند راه اندازی شعبه هلال احمر در فاریاب را پیگیری می کنیم.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان توضیح داد: جهاد کشاورزی نیز مطمئنا باید مراحل قانونی و حقوقی را پیگیری کند و با ارسال نامه به تهران و کسب تایید و اجازه از مسئولین رده بالا، این سااختمان را در اختیار هلال احمر قرار دهد.

,

فلاح تاکید کرد: اگر چه تاکنون فاریاب دارای هلال احمر نبوده است اما تمام حوادث فاریاب در آن واحد توسط هلال احمر کهنوج پوشش داده شده است و هیچ حادثه ای نبوده که تا به حال پوشش نداده نشده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه