اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

کار را به دست کاردان باید داد/ مسئولان اقتصادی، باور خود را تغییر دهند

کار را به دست کاردان باید داد/ مسئولان اقتصادی، باور خود را تغییر دهند
کارشناس سیاسی گفت: متاسفانه برخی مسئولین کشور ما چون دانش آموخته غرب هستند، اقتصاد غربی می خواندند و باور به اقتصاد اسلامی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بسیج، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه ما مشکل نظام فکری داریم ، و شَم اقتصادی که در جامعه اجرا می شود بر اساس نظام اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین کشور ما چون دانش آموخته غرب هستند، اقتصاد غربی می خواندند و باور به اقتصاد اسلامی ندارند.

بسیج با اشاره به اینکه عده ای عواقب اقتصادی را نمی دادنند و حاضر نیستند بپرسند گفت: عده ای بر این باور هستند که اقتصاد فقط برای سرمایه داران است و اقتصادی را قبول دارند که طراح آن صهیونیسم ها هستند که البته این اقتصاد جواب هم نداده است.

وی با اذعان بر اینکه آمریکا برخی دیگر از کشورها را تحریم کرده است اما آن ها مشکلی ندارند اذعان داشت: کشوری مثل روسیه باورش بر این است که خرید و فروش هایشان با دلار نیست و به همین خاطر بعد از تحریم مشکلی نداشته اند.

بسیج با تاکید بر اینکه اگر خرید و فروش های ما با دلار صورت نمی گرفت بسیاری از مشکلات حل می شد اظهار کرد: تا زمانی که با دلار خرید و فروش کنیم ما مشکل اقتصادی داریم.

وی با یاد آوری بر اینکه مقام معظم رهبری بعد از قصه برجام  به نفوذ دشمن اشاره کرده است گفت: ما باید به این باور برسیم که دشمن داریم و دشمن نفوذ کرده و خیلی جاها سنگ اندازی می کند اما عده ای باور نکرده اند و آن را جدی نگرفته اند.

بسیج با تاکید بر اینکه اگر مسئولین ما دغدغه مند باشند همین الان هم می توان مشکل را حل کرد بیان داشت: اقتصاد دانان میدان را به افراد دیگری بدهند که معتقدند اگر مسیر دیگری را طی کنیم قطعا" مشکل اقتصاد ما حل می شود.

وی با یادآوری بر اینکه مقصر اصلی وضعیت اقتصادی کنونی برجام است گفت: اگر دولت صادرات خود را به کشورهای افغانستان، عراق ، پاکستان ، ترکیه، قطر و روسیه انجام می داد قطعا" موفق تر بود .

بسیج عنوان کرد: برخی نگاهشان نگاه غربی است و معطل برجام شدند و باورشان بر این است که اگر ترامپ نباشد مشکل حل می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولین ما یک مقدار تاریخ و سیاست بخوانند متوجه می شوند که باید روی پای خودشان بایستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه