اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

بهرمندی 120 هزار مشترک اردبیلی از برق رایگان/ برق نیروگاه های خورشیدی خانگی 20 سال تضمین خرید دارد

بهرمندی 120 هزار مشترک اردبیلی از برق رایگان/ برق نیروگاه های خورشیدی خانگی 20 سال تضمین خرید دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با توجه به محاسبات انجام شده 120 هزار مشترک اردبیلی از طرح برق رایگان بهرمند می شوند که حدود 30 درصد مشترکین خانگی را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح  ملی در استان اردبیل مشترکان خانگی به سه دسته پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی شده و کم مصرف‌ها از پرداخت  100در صد قبوض برق معاف خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: در حال حاضر 40 درصد مشترکین در این استان خانگی هستند و هدف از اجرای طرح ملی برق امید این است که مشترکین پر مصرف به مشترکین خوش مصرف ملحق شوند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با توجه به محاسبات انجام شده 120 هزار مشترک اردبیلی از طرح برق رایگان بهرمند می شوند که حدود 30 درصد مشترکین خانگی را شامل می شود

,

وی در اجرای این طرح مشترکین به سه گروه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شود تصریح کرد: مشترکینی که برق زیادی مصرف می کنند توصیه می شود از طرح پنل های خورشیدی که با اعطای تسهیلات صورت می گیرد می توانند حتی برق مازاد خود را بفروشند.

,

قدیمی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در نظر دارد با توانمند سازی مشترکین در ایجاد نیروگاه خانگی، خریدتضمینی 20ساله با مبلغ بسیار مناسب 10400ریال به ازای هرکیلو وات درنظر گرفته است و باتوجه به تولید 8000کیلووات تولیدانرژی درسال توسط این نیروگاهها ، درآمدی در حدود 100 میلیون ریال درپی خواهد داشت که حداکثر تا 3.5 سال بازگشت سرمایه خواهد داشت.

,

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استانهای مستعد در احداث نیروگاهای خورشیدی واستفاده از انرژی های نو تجدید پذیر است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه