اخبار داغ

آخرین اخبار از طولانی ترین سریال تلویزیون/ حضور بازیگران جدید در «برف بی صدا می بارد»

آخرین اخبار از طولانی ترین سریال تلویزیون/ حضور بازیگران جدید در «برف بی صدا می بارد»
فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی از جمله بازیگران اصلی «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی هستند که بناست در 250 قسمت ساخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری فصل یک و دو سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی این روزها در تهران ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرای قزوینی ها در بازار بزرگ تهران و شهرک سینمایی غزالی از لوکیشن های این سریال تلویزیونی است. 

,

فرهاد آئیش، الیکا عبدالرزاقی، امید روحانی، فریبا متخصص، مائده طهماسبی، پوریا شکیبایی و ... از بازیگران اصلی «برف بی صدا می بارد» هستند و به تناسب قصه بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. 

,

به گزارش فارس، این سریال در ۲۵۰ قسمت تهیه و تولید می شود و قصه آن به دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ برمی گردد.

,

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه‌ لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه‌ من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

,

فصل یک و دو این سریال ۱۰۰ قسمت است و این روزها نگارش فصل سه به قلم مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری ادامه دارد.این سریال در 250 قسمت ساخته خواهد شد و طولانی ترین سریال تلویزیون به شمار می آید.

,

فصل یک و دو «برف بی صدا می بارد» مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ و فصل سه روایتی از دهه ۹۰ است که محصولی از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه