اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صمت اصفهان خبرداد؛

ظرفیت تولید سه میلیون ماسک در اصفهان/ قیمت تعیین شده ماسک 1300 تومان است

ظرفیت تولید سه میلیون ماسک در اصفهان/ قیمت تعیین شده ماسک 1300 تومان است
معاون امور بازرگانی سازمان صمت اصفهان گفت: ظرفیت تولید ماسک در استان بالغ بر سه میلیون ماسک در روز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل نادری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت واحدهای تولید ماسک در استان اصفهان اظهار کرد: 45 واحد دارای شناسامه و مجوز و همچنین تعدادی از واحدهایی هم به صورت گروه های جهادی در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند و ظرفیت تولید ماسک در استان بالغ بر سه میلیون ماسک در روز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود یک میلیون و 500 هزار تا یک میلیون و 800 هزار ماسک در استان اصفهان توزیع می شود؛ فراروانی ماسک در اصفهان بالا است.

,

وی افزود: یک سری چالش ها و مشکلات در بحث توزیع وجود داشت که این چند روز حل شده است، با بخشنامه ای هم که از وزارتخانه آمده، سقف قیمت برای ماسک تعیین شد.

,

نادری با توضیح اینکه قیمت ماسک در گذشته به صورت دو قیمت کارگاهی و صنعتی بود اما با توجه به فراوانی به یک قیمت تبدیل شد، بیان کرد: تنها قیمت مورد تایید سازمان حمایت، وزارت های صمت و بهداشت ماسک یک هزار و 300 تومان برای مصرف کننده است.

,

وی اضافه کرد: هیچ داروخانه و صنفی حق فروش ماسک بیشتر از این قیمت را ندارد و اگر شهروندان عزیز با قیمت بیشتری مواجه شدند با شماره 124 تماس بگیرند تا همکاران ما در بازرسی اصناف بررسی و برخورد کنند.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت اصفهان با توضیح اینکه ظرفیت تولید مواد اولیه ماسک محدود است و با توجه به قرار گرفتن در موج های دوم وسوم کرونا، میزان مصرف و تقاضا در جامعه افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: وضعیت امروز نسبت به چند ماه قبل که مشکلاتی داشتیم بهتر شده اما برخی از مشکلات همچنان وجود دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: هفته های اخیر مواد اولیه تهیه ماسک وارد کشور و همچنین تولیدات ساماندهی شد؛ از شهروندان عزیز درخواست می کنم که ماسک را از واحدهای صنفی معتبر و داروخانه ها تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه