اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

دشت نیشابور تنش آبی دارد/ تخصیص 2 هزار تن قیر به نیشابور در هفته آینده

دشت نیشابور تنش آبی دارد/ تخصیص 2 هزار تن قیر به نیشابور در هفته آینده
چنارانی گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم تا هفته آینده دو هزار تن قیر به نیشابور برای حل مشکلات راه های شهرستان تخصیص پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار مسئولین نیشابور با مردم روستای برزنون از بخش سرلایت نیشابور گفت: در برزنون کارهای خیلی بزرگی به همت اعضای شورا و دهیار انجام شده است و جای تقدیر دارد، این روستا انسان های بزرگی را دارد که باید به آنها بالید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با اینکه دشت نیشابور تنش آبی دارد اما امروز تقریبا همه مردم از آب شرب برخوردار است. آب شرب را باید از کلیدر با حفر چاه به برزنون انتقال بدهیم تا مشکلات به حداقل برسد.

,

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به علت تاخیر در پروژه های گازرسانی بیان کرد: نوسانات زیادی در پروژه های گازرسانی در کشور داشتیم که حتی برخی از پیمان‌کاران ورشکسته شده اند.

,

چنارانی ابراز کرد: ما حتی یک قطره نفت نمی توانیم به فروش برسانیم و متاسفانه برای شهرستان دو سال است که نمی توانیم قیر دریافت کنیم و امروز فقط کشور، فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه و همسو به فروش می رسانیم.

,

وی خاطرنشان کرد: دنبال مصوبه های قبلی برای راه های مواصلاتی از فدیشه تا پیرگز، باغشن گچ، حشمتیه هستیم این مصوبه ها دو سال است که بر روی زمین مانده است.

,

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با رایزنی‌های که انجام دادیم تا هفته آینده دو هزار تن قیر به نیشابور تخصیص پیدا می کند.

,

علیرضا اخویان مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور در این جلسه اظهار کرد: مشکلات طراحی شبکه وجود دارد که مشکلاتی را رقم زده است تا پایین دست روستا از آب محروم شوند، به دنبال تأمین آب با حفر دو چاه هستیم تا مشکل روستای برزنون و سرچاه به حداقل برسد.

,

وی افرود: میزان مصرف آب در روستاها نسبت به قبل بالا رفته است و پیگیر هستیم تا یک ردیف بودجه خاص به بخش سرولایت برای بازنگری طراحی شبکه در این منطقه اختصاص یابد.

,

جواد محمدیان رئیس بنیاد مسکن نیشابور در این جلسه با اشاره به اعتبارات طراحی شبکه آبرسانی بخش سرولایت اظهار کرد: اعتبارات ما کفایت تمام روستاها را نمی کند و اولویت ما برای بخش سرولایت، روستای برزنون آن هم به دلیل جمعیت آن است.

,

وی افزود: هنوز تکلیف قیر رایگان مشخص نیست اما از طریق نمایندگان در حال رایزنی هستیم تا هر چه زودتر مشکلات روستایی به حداقل برسد.

,

مجید مفیدی فر رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور اظهار کرد: اگر قیر رایگان به ما اختصاص پیدا کند روکش آسفالت سرد را می توانیم انجام دهیم.

,

علی برزنونی، دهیار روستای برزنون اما در این جلسه اظهار کرد: برزنون از روستای های بزرگ شهرستان است و گازرسانی به این روستا از سال ۹۷ آغاز شده و متاسفانه کماکان ادامه دارد.

,

وی با اشاره به مشکلات رفت و آمد بیان کرد: روکش آسفالت محور برزنون- کلاته محمد جان متاسفانه با تمام پیگیری ها چه از شهرستان و چه از استان بی فایده بوده و این محور بدلیل باریک بودن خطر آفرین است و حداقل ترین کار روکش آسفالت گرم است که می تواند در پیشگیری از حوادث موثر باشد.

,

دهیار برزنون ادامه داد: دو هزار تن آسفالت برای آسفالت روستایی برزنون نیازمند هستیم و زیرسازی ها تا به امروز در روستا انجام گرفته شده است.

,

وی تاکید کرد: پاسگاه نیروی انتظامی یکی از نیازهای منطقه و روستای برزنون است، این مطالبه ۴۰ ساله مردم این منطقه است و مردم روستا هم تا به امروز همکاری های در ساخت این پاسگاه داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه