اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

300 روستای نیشابور مشکل شدید آب دارند

300 روستای نیشابور مشکل شدید آب دارند
چنارانی گفت: نیشابور ۵۰۰ روستا دارد که ۳۰۰ روستای آن مشکل شدید آب دارد و این نشان‌دهنده گستردگی مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش سرولایت نیشابور در محل بخشداری این منطقه اظهار کرد: ما در آب مشکلات عدیده‌ای داریم به نحوی که در برخی موارد حیات مردم را مورد خطر قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: ما جدیت خود را بر روی پیگیری زیرساخت‌های شهرستان گذاشته‌ایم چرا تا زیرساخت‌ها حل نشود، مشکلات به‌صورت کامل حل نخواهد شد.

,

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما اولویتمان بر روی تأمین آب شرب است و این تأکید شاید باعث شود نتوانیم برای بخش کشاورزی آب تأمین نماییم.

,

چنارانی اضافه کرد: نیشابور بزرگ ۵۰۰ روستا دارد که ۳۰۰ روستای آن مشکل شدید آب دارد و این نشان‌دهنده گستردگی مشکلات است.

,

وی خاطرنشان کرد: جواب آزمایش املاح موجود در آب یک روستا در نیشابور دارای مسمومیت آمده است که باید سریعاً به آن ورود شود.

,

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: می‌پرسند چرا بانک صادرات سرولایت قرار است جمع شود؟ پذیریم که بانک باید گردش مالی داشته باشد والا سود ندارد، برای حل این مشکل می‌توانیم پست‌بانک‌ها را در مناطق مختلف ایجاد کنیم و مشکلات بانکی را به حداقل برسانیم.

,

چنارانی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۶۴ روستا در مجلس دهم در نیشابور گازرسانی شده است و با اجرای ۱۴ پروژه گازرسانی، شهرستان نیشابور و فیروزه از نعمت صددرصدی گاز برخوردار خواهد شد.

,

در ادامه علیرضا قامتی طویل، فرماندار نیشابور در این جلسه گفت: انقلاب ما، انقلابی صرفاً برای دستیابی به معیشت نبود، بلکه برای آزادی و استقلال بود و افتخار می‌کنیم ذره‌ای از عقاید خود عقب‌نشینی نکرده‌ایم.

,

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم تصریح کرد: این مردم شایسته خدمت و مسئولان باید افتخار کنند که نوکر این مردم هستند.

,

قامتی طویل با اشاره به فعالیت‌های گسترده برای تدوین سند توسعه شهرستان گفت: تدوین سند توسعه شهرستان در اولویت ما را قرار دارد تا در سال ۱۴۰۰ با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

,

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه نیشابور تأکید کرد: کنگره ۲۴۰۰ شهید نیشابور، فیروزه و زبرخان را در حال برنامه‌ریزی هستیم و انتظار است که همه مردم همکاری کنند تا در شأن شهدا این کنگره برگزار شود.

,

وی تأکید کرد: در فاصله هشت ماه، ۴۰۰ میلیارد تومان منابع بخش خصوصی و دولتی با تسهیلاتی که گرفته‌اند تبدیل به پروژه شده است و از این اعتبارات فقط ۴۰ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه