اخبار داغ

در پی افزایش آمار کرونا؛

صدای آژیر خطر خودروهای آتش‌نشانی در اسدآباد از چه حادثه‌ای خبر می‌دهد؟!

صدای آژیر خطر خودروهای آتش‌نشانی در اسدآباد از چه حادثه‌ای خبر می‌دهد؟!
بعد از اعلام تمدید محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صدای آژیر خطر خودروهای آتش‌نشانی اسدآباد در سطح شهر پیچید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ دو سه روزی است که صدای آژیر خطر خودروهای آتش‌نشانی اسدآباد در سطح شهر می‌پیچد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

چه خبر است؟! این سؤالی است که مردم از یکدیگر می‌پرسند؛ این صدای آژیر خطر خودروهای آتش‌نشانی نشان از بروز حادثه‌ای در منطقه‌ای می‌دهد اما حادثه کجاست؟!

,

این بار حادثه هنوز رخ نداده اما در کمین است! امروز که شهرستان اسدآباد نیز مانند دیگر نقاط استان همدان و کشور که از حال و روز خوبی به لحاظ رشد آمار بیماران کرونایی برخوردار نیست.

,

بعد از اعلام تمدید محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این صدای آژیر خطر به صدا درآمد نه برای اینکه حادثه‌ای رخ داده بلکه مردم بدانند که حادثه‌ای در راه است، اگر بهداشت را رعایت نکنند، اگر ماسک نزنند، اگر در محل‌های شلوغ حاضر شوند.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز خبر از کرونایی شدن ۷ نفر در یک روز و مراجعه و بستری بسیاری از شهروندان در بیمارستان می‌دهد.

,

فرماندار اسدآباد هم از بی‌توجهی ۴۰ درصد جامعه اسدآباد نسبت به رعایت بهداشت و ماسک خبر می‌دهد و این در فرهنگ جامعه‌ای که همیشه در صحنه و مقابله با بحران است، بعید است!

,

انتظار می‌رود که برای عبور از این بحران پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم و با زدن ماسک در کاهش آمار بیماران کرونایی کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه