اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا عنوان شد؛

امنیت‌آفرینی با بازگشایی پایانه گمرکی مرز یزدان/ فرماندار زیرکوه: مشکلات راه‌اندازی این پایانه با دستور رئیس دستگاه قضا سریع‌تر برطرف می‌شود

امنیت‌آفرینی با بازگشایی پایانه گمرکی مرز یزدان/ فرماندار زیرکوه: مشکلات راه‌اندازی این پایانه با دستور رئیس دستگاه قضا سریع‌تر برطرف می‌شود
فرماندار زیرکوه با اشاره به حضور و دیدار آیت‌الله رییسی از پایانه گمرکی یزدان گفت: نقش رییس دستگاه قضا در راه‌اندازی سریع و مجدد پایانه گمرکی یزدان بی بدیل است؛ مسلماً مشکلات و یا مسائل موجود در این پایانه با مصوبات و دستورات ایشان سریع‌تر برطرف می‌شوند.
[

محمدحسین عربشاهی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به ضرورت بازگشایی پایانه گمرکی یزدان در نقطه مرزی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: پایانه گمرکی یزدان از قدیم الایام مشغول به فعالیت بوده لذا از زیرساخت‌های مناسب و مطلوبی برای صادرات و واردات کالا و همچنین عبور و مرور مسافران برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: از دیگر مزیت‌های بازگشایی مجدد پایانه گمرکی یزدان می‌توان به ایجاد اشتغال پایدار برای مردم شهرستان زیرکوه و قائنات اشاره کرد.  

,

فرماندار شهرستان زیرکوه خاطر نشان کرد: بازگشایی پایانه گمرکی یزدان در نقطه صفر مرزی با افغانستان، موجب امنیت بیشتر در این منطقه می‌شود و همچنین تعامل و ارتباط ما با کشور دوست و همسایه افغانستان  را بیشتر از گذشته می‌کند.  

,

عربشاهی با اشاره به جایگاه منحصر به فرد پایانه گمرکی مرزی یزدان به لحاظ جغرافیایی گفت: این پایانه مجاور با استان‌های فراه و هرات افغانستان است لذا با این دو استان افغانسان می‌توانیم مراودات اقتصادی و تجاری بیشتری برقرار کنیم.  

,

وی با اشاره به مزیت‌های اقتصادی بازگشایی این پایانه گمرکی مرزی تصریح کرد: در صورت راه اندازی مجدد پایانه گمرکی یزدان، از فشار کاری و حجم مبادلات محور‌های مرزی دوقارون و ماهی رود کاسته می‌شود و در عین حال می‌توانیم از افغانستان محصولات کشاورزی وارد کرده و خودرو‌های صنعتی و سواری خود رابه این کشور صادر کنیم.

,

فرماندار زیرکوه با اشاره به حضور و دیدار  آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه از پایانه گمرکی یزدان گفت: نقش رییس دستگاه قضا در راه‌اندازی سریع و مجدد پایانه گمرکی یزدان بی‌بدیل است؛ مسلما مشکلات و یا مسائل موجود در این پایانه با مصوبات و دستورات ایشان سریع‌تر برطرف می‌شوند.  

,

عربشاهی درپایان تصریح کرد: بازدید آیت الله رییسی از پایانه گمرکی یزدان پتانسیل خوبی بود که حتما کمک زیادی به راه‌اندازی مجدد این مجموعه خواهد کرد و برکات فراوانی دربر خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه