اخبار داغ

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان:

راه اندازی شهرک صنعتی نورآباد برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند

راه اندازی شهرک صنعتی نورآباد برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند
رازانی، مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان گفت: راه اندازی شهرک صنعتی نورآباد 1000 نفر اشتغال ایجاد می کند و تا پایان سال واحدهای تولیدی در این شهرک مستقر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک بختیار رازانی ظهر امروز در مراسم بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار داشت: شهرک صنعتی نورآباد مصوبه سالها پیش بود که سال قبل استاندار در برنامه ریزی های انجام شده، پروژه های کلیدی تعریف کردند که اگر پروژه ای کلیدی شد تخصیص صد درصد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا این موضوع سبب شد تا در سراب غضنفر نورآباد شهرک صنعتی ایجاد شود که عملیات خاکی در سطح ۸۰ هکتار انجام شده، همچنین عملیات حفر چاه، انتقال برق و مخزن آب هزار متر مکعبی نیز از دیگر کارهای اجرایی در این پروژه بوده است.

,

رازانی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم زیر ساختهای اولیه را برای استقرار واحدهای صنعتی مهیا کنیم و در صورتی که این شهرک به بهره برداری برسد می تواند برای هزار نفر شغل ایجاد کند.

,

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان با اشاره به پتانسیل های منطقه عنوان کرد: این منطقه مهمترین و بزرگترین تولید کننده و در واقع  قطب عسل در کشور است و می توان از این ظرفیت برای تولید و اشتغال استفاده کرد.

,

وی با اشاره به تسهیلات روستایی بیان کرد: تسهیلات روستایی متاسفانه شامل حال شهرک های صنعتی نمی شود و طبق مصوبات این تسهیلات باید خارج از شهرک باشند تا بتوانند تسهیلات دریافت کنند و این موضوع سبب می شود تا صنعت پراکنده شود.

,

رازانی گفت: تقاضا داریم این مصوبه اصلاح شود که شهرک های صنعتی هم مشمول تسهیلات روستایی شوند.

,

وی افزود: شهرک های صنعتی معمولا در نواحی روستایی ایجاد می شوند اما برای تسهیلات باید خارج از شهرک بروند و این هزینه بر است و سبب می شود از این تسهیلات استفاده نکنند که اصلاح این مصوبه می تواند کمک بزرگی به شهرک های صنعتی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه