اخبار داغ

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان:

توقیف لنج بزرگ خارجی حامل سوخت قاچاق در بندر جاسک

توقیف لنج بزرگ خارجی حامل سوخت قاچاق در بندر جاسک
سردار دهکی از توقیف یک فروند موتور لنج بزرگ متعلق به کشورهای همسایه در آب های بندرجاسک و دستگیری ۱۰ نفر خدمه آن خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز سردار حسین دهکی  فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی یک فروند موتور لنج بزرگ پاکستانی با ظرفیت بارگیری نیم میلیون لیتر سوخت به صورت غیر قانونی وارد مرزهای آبی کشور در استان هرمزگان شده و پس از بارگیری مقادیر زیادی گازوئیل حین خروج از مرزهای آبی کشور توسط مرزبانان همیشه بیدار و آماده پایگاه دریابانی جاسک طی عملیاتی ضربتی توقیف شد.
سردار دهکی با اشاره به انهدام باند قاچاقچیان سوخت ادامه داد: مرزبانان جاسک پس از بررسی لنج توقیفی، تعداد یک هزار بشکه ۲۰۰ لیتری و ۲۰۰ مخزن یک هزار لیتری آغشته به سوخت و تعداد ۱۰ دستگاه پمپ روبین مخصوص تخلیه و بارگیری سوخت قاچاق و تعداد ۳۰۰ بشکه ۲۰۰ لیتری حاوی گازوئیل قاچاق کشف شد.
وی اضافه کرد: شناور توقیفی علاوه بر قاچاق سوخت و تجاوز مرزی به آب‌های داخلی ایران فاقد هر گونه مدارک هویتی بوده است.
فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان  ضمن اشاره به کشف ۷۶ هزار لیترگازوئیل قاچاق در این عملیات ، افزود: تعداد ۱۰ نفر خدمه شناور دستگیر و جهت اقدامات قضائی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان با تاکید بر آمادگی نیروهای مرزبانی استان در حراست و صیانت از مرزهای آبی خاطر نشان کرد: آب های خلیج فارس و حوزه استحفاظی هرمزگان برای افراد سودجو جای امنی نخواهد بود و به شدت با متخلفان و قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

,
,
,
,
,
, , , ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه