اخبار داغ

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

توضیحات هاشمی درباره علت رد افزایش کرایه حمل و نقل عمومی

توضیحات هاشمی درباره علت رد افزایش کرایه حمل و نقل عمومی
رئیس شورای شهر تهران درباره علت رد افزایش ۲۵ درصدی کرایه حمل و نقل عمومی توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به جلسه هم اندیشی که قبل از جلسه شورا برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه اعضای شورا با شهردار تهران مطالب مهمی را درخصوص درآمد‌های شهرداری، نوع مدیریت، بحث انتصابات در شهرداری را مطرح کردند.

وی ادامه داد: موضوع جلسه امروز درباره‌ باغات بود که البته با درخواست آقای حق شناس بحث نامگذاری‌ها نیز انجام شد، پرونده‌ها‌ی زیادی در زمینه باغات باقی مانده که در حال بررسی هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: یک طرح دو فوریتی نیز داشتیم که مربوط به درآمد‌های شهرداری و بدهی‌هایی بود که باید به شهرداری پرداخت شوند و برای تسریع این کار امتیازاتی داده می‌شود و به دلیل اینکه در برنامه و بودجه این بحث مطرح نشده بود به یک فوریت تبدیل شد و به کمیسیون برنامه و بودجه و شهرسازی رفت تا هفته آینده مطرح شود.

هاشمی با اشاره به رد افزایش ۲۵ درصدی کرایه حمل و نقل عمومی تصریح کرد: مقدار درآمدی که از این بخش به دست می‌آمد خوش بینانه ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان بود که نیاز ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را تأمین نمی‌کرد و بازتاب بدی نیز در جامعه داشت و قرار بر این شد که پیشنهاد جدید کمک دولت را در شورا مطرح کنیم و از دولت مجدانه بخواهیم که به ما کمک کند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در بودجه غیر نقدی مشکل داریم، گفت: بودجه غیر نقدی در بحث پروژه‌ها و پرداخت بدهی استفاده می‌شود و کمتر در بودجه نقدی مشکل داریم و گله اعضا هم بیشتر به بودجه غیر نقدی است.

وی با بیان اینکه انتصابات در اختیار شهرداری است، تصریح کرد: ما بین خودمان به صورت نانوشته توافق داشتیم که برای تغییر اعضا و انتصابات با ما مشورت کنند و اعضای شورا از سرعت تغییر و نگاه دو گانه شهردار گله‌مند بودند. برای اعضای شورا نسبت به این که برنامه مشخصی ندارند و چندی پیش چند شهردار تغییر کردند سوالاتی ایجاد شد که آقای حناچی به آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه