اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۸۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان جذب شد

۸۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان جذب شد
آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان جذب شده و ضروری است تا محدودیت های پرداخت تسهیلات در استان برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک علی آشتاب ظهر امروز در مراسم بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار داشت: شهرستان دلفان از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی خصوصا در بخش کشاورزی و زیر بخش های کشاورزی برخوردار است که در اشتغال روستایی و عشایری برنامه ها اجرا شده ولی محدودیت هایی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در آیین نامه اشتغال روستایی و عشایر عنوان شده که واحدهایی می توانند از تسهیلات بهره مند شوند که در شهرک صنعتی نباشند و این یک محدودیت است که نتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

,

آشتاب تصریح کرد: محدودیت دیگر در بخش رسته هاست و با توجه به این که کشاورزی، باغداری و دامداری در استان فعالیت های خوبی دارد اما ذکر شده که ۵۳ درصد در بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شود که محدودیت های بخشی و هم رسته ای باعث شده نمی توانند از ظرفیت اعتبارات استفاده کنند.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر بالای ۸۰ درصد از تسهیلات اشتغال جذب شده و علاوه بر ۲۳۵ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده، ۱۵۰ میلیارد تومان هم مصوبه بانکی داریم که جذب می شود و بیشتر از سهم در نظر گرفته شده در استان طرح وجود دارد.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ضروری است تا قید محدودیت ها در استان لرستان برداشته شود و با توجه به آمار بالای بیکاری در استان می طلبد این محدودیت ها در استان برطرف شود تا بتوانند از این تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال استفاده نمایند.

,

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان دلفان ظرفیت خوبی در بحث زنبورداری وجود دارد اما صنایع تبدیلی در بخش عسل یکی از کمبودهای شهرستان است که با ایجاد صنایع تبدیلی می توان اقدامات بیشتری برای توسعه کار و تولید انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه