اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان:

کلاس‌های درس برای مناطق فاقد پوشش اینترنت حضوری می‌شود

کلاس‌های درس برای مناطق فاقد پوشش اینترنت حضوری می‌شود
صیاد سلامی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در صورت اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس برای مناطق فاقد پوشش اینترنت حضوری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به امکان دسترسی بخشی از دانش‌آموزان استان زنجان به اینترنت و شبکه شاد، نامه‌ای به وزارتخانه آموزش و پرورش ارسال شده است تا مصوبه لازم از ستاد کرونا برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس اخذ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: در صورت برگزاری حضوری کلاس‌‌های درس، دانش‌‌آموزان به صورت گروه‌بندی شده و با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه حضور می‌یابند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر برگزاری کلاس‌های درس امکانپذیر نیست اما در صورت ارائه مجوز، این موضوع محقق می‌شود.
,
 
,
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری درخواست عده‌ای از اولیا است، افزود: 346 مدرسه زنجان فاقد اینترنت هستند.
,
 
,
سلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر 79 درصد دانش‌آموزان استان زنجان در شبکه شاد حضور دارند، افزود: حدود 6 درصد نیز به صورت اضافه شده از شبکه شاد بهره‌مند می‌شوند.
,
 
,
وی گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده حدود 85 درصد دانش‌‌آموزان در مجموع در شبکه شاد حضور داشته و از کلاس‌های آنلاین برخوردار هستند.
,
 
,
این مسئول افزود: در صورت ادامه این وضعیت، مطالب درسی در قالب درسنامه به دانش‌آموزان فاقد اینترنت ارائه می‌شود تا از بقیه دانش‌آموزان عقب نمانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه