اخبار داغ

فرماندار دلفان:

ایجاد شهرک صنعتی گام بلندی برای رفع بیکاری در دلفان است

ایجاد شهرک صنعتی گام بلندی برای رفع بیکاری در دلفان است
بهمنی، فرماندار دلفان گفت: ایجاد شهرک صنعتی گام بلندی برای رفع بیکاری در شهرستان دلفان است و با اشتغال قطعا از آمار بالای بیکاری کاسته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، حشمت بهمنی ظهر امروز در مراسم بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار داشت: دلفان با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر دارای ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف است و یکی از گسترده ترین شهرستان های استان که علیرغم همه ظرفیت ها و پتانسیل ها اما یکی از شهرهای محروم کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: دشت های حاصلخیز و آب فراوان کمک به بخش کشاورزی است اما از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده و آمار بیکاری در این شهرستان بالاست که همین بیکاری مشکلات و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

,

بهمنی تصریح کرد: مصوبه این شهرک مربوط به ۱۵ سال پیش است اما طی این مدت پیگیری های زیادی برای ایجاد شهرک صنعتی صورت گرفته و سال قبل ۸۰ هکتار زمین برای این پروژه تملک شد.

,

فرماندار دلفان عنوان کرد: دلفان تنها شهرستانی در استان بود که شهرک صنعتی نداشت که اگرپیگیری و اعتبارات لازم تامین شود با بهره برداری از این شهرک گام بزرگی در جهت اشتغال برداشته می شود.

,

وی بیان کرد: تسریع در روند تامین اعتبار برای بهره برداری این شهرک ضروری است که هر چه سریعتر به نتیجه برسد و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری وارد این منطقه شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه