اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

پیکر مطهر شهید منتجبی پنجشنبه وارد زنجان می‌شود

پیکر مطهر شهید منتجبی پنجشنبه وارد زنجان می‌شود
کاظمی مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید منتجبی پنجشنبه این هفته وارد زنجان می‌شود گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از مجموع 3 هزار و 535 شهید استان زنجان بیش از 150 شهید جزو شهدای جاوید اثر هستند اظهار کرد: تا به امروز 57 شهید جاوید اثر استان شناسایی و اعلام نتیجه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نزدیک به 100 خانواده جزو خانواده‌های جاوید اثر هستند بیان کرد: بر اساس انجام آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از شهدای تازه تفحص شده متعلق به استان ما است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید براینکه شهید مسعود منتجبی به عنوان بسیج در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد افزود: این شهید بزرگوار در سن 21 سالگی به شهادت رسیدند.

,

وی با اشاره به اینکه تجدید بیعت با این شهید و مراسم خاکسپاری با رعایت کامل بهداشتی انجام خواهد شد گفت: زنجان با حضور پیکر مطهر این شهید عطر آگین خواهد شد.

,

کاظمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری مراسم خاکسپاری این شهید انجام شده است بیان کرد: روز پنج شنبه مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید در میدان هنرستان برگزار خواهد شد.

,

وی بیان کرد: مراسم وداع با شهید نیز در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه استان در جواز شهدای گمنام برگزار می‌شود.

,

وی عنوان کرد: مراسم تشییع روز جمعه 28 صفر مصادف با سالروز رحلت رسول اکرم(ص) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از میدان 15 خرداد تا گلزار شهدای پایین برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیکر پاک این شهید بزرگوار در جایگاهی که در گلزار پایین شهدای زنجان که نزدیک به 40 سال گذشته به نام این شهید در نظر گرفته شده خاکسپاری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه