اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۸ تعاونی پوشاک در نورآباد نیازمند حمایت مسئولان است

۱۸ تعاونی پوشاک در نورآباد نیازمند حمایت مسئولان است
آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 18 تعاونی تولید پوشاک در نورآباد وجود دارد که حمایت از آنها ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، علی آشتاب عصر امروز در شورای اداری دلفان اظهار داشت: یکی از نیازهای شهرستان دلفان بانک توسعه تعاون است که برای ارائه تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: هفت هزار بیمه شده حوزه کار در این شهرستان وجود دارد اما حتی یک سالن ورزشی برای این بیمه شده ها نیست که از آن استفاده کنند.

,

آشتاب تصریح کرد: خانه امید دلفان کلنگ زنی شد ولی صندوق بازنشستگی کشوری باید پیگیری کند که این خانه ها در خرم آباد و دلفان عملیاتی شود.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: استعدادهای شهرستان بیشتر در حوزه کشاورزی است و در بسته بندی و برند سازی و صنایع تبدیلی اقدامی انجام نشده است و اگر تسهیلاتی ارزان قیمت ارائه می شود می توان اقداماتی انجام داد.

,

وی بیان کرد: در این شهرستان ۱۸ تعاونی در راستای تولید پوشاک فعالیت می کنند که حمایت از آنها می تواند برای توسعه موثر باشد.

,

در ادامه ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان اظهار داشت: بیشترین افراد شهرستان سلسله و دلفان کارگران ساختمانی هستند که برای بیمه کارگران ساختمانی نیاز است اقداماتی صورت گیرد.

,

وی افزود: نورآباد نیاز به درمانگاه تامین اجتماعی دارد اما به دلیل این که جمعیت تحت پوشش کمتر از ۴۰ هزار نفر است اجازه ایجاد این درمانگاه داده نشده و همین سبب شده تا ساکنین این شهرستان برای درمان و بیمه به شهرهای دیگر بروند.

,

ابراهیمی تصریح کرد: پیگیری های لازم صورت گرفته و وزیر کار دستور دادند درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دلفان و درمانگاه پزشک عمومی در سلسله ایجاد شود البته این نیاز به پیگیری دارد.

,

وی بیان کرد: در شاخص فلاکت استان در کشور رتبه بالایی داشت و در بین شهرهای استان سلسله و دلفان رقم بالایی داشتند و این نیاز به پیگیری دارد.

,

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار سال باید عملیایت اقدام شود و ضروری است تا بخش خصوصی سرمایه گذاری کند و تقویت این بخش و استفاده از تسهیلات کم بهره می تواند نجات دهنده باشد. بانکها در این میان تسهیل گری کنند و با رفع موانع شرایط را برای پرداخت تسهیلات فراهم نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه