اخبار داغ

لیگ برتر هندبال| نخستین تساوی لیگ ثبت شد/ شکست دوباره سپاهان

لیگ برتر هندبال| نخستین تساوی لیگ ثبت شد/ شکست دوباره سپاهان
رقابتهای لیگ برتر هندبال امروزبا برگزاری سه بازی از گروه B ادامه یافت و نخستین تساوی مسابقات ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در روز چهارم از مرحله نخست رقابت های لیگ برتر هندبال که به صورت متمرکز به میزبان سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران در حال برگزاری است، امروز 3 بازی از گروه B برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین بازی تیم های پرواز هوانیروز و کیمیاکاشت کردستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی 22 بر 22 خاتمه پیدا کرد تا نخستین تساوی این دوره از مسابقات ثبت شود. نیمه نخست این دیدار هم با نتیجه 12 بر 12 مساوی تمام شده بود.
,
در دومین دیدار گروه B از ساعت 15:30 دو تیم سپاهان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت کرمانی‌ها با نتیجه 21 بر 19 به برتری رسیدند. نیمه نخست این دیدار با برتری 11 بر 10 مس کرمان به پایان رسید. در دقایق پایانی این دیدار سپاهانی‌ها اختلاف امتیاز به حداقل رساندند اما در نهایت شاگردان رحیمی‌زاده با شکست به کار خود پایان دادند تا همچنان در لیگ برتر بدون امتیاز باشند. مس در این دیدار دومین پیروزی خود را در لیگ به دست آورد.
,
در سومین بازی امروز در گروه B و از ساعت 18:30 دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار 12 بر 9 به سود فراز  بام به پایان رسید اما در نهایت این طبسی ها بودند که 26 بر 22 به برتری رسیدند و دومین پیروزی خود در لیگ را ثبت کردند.
,
فرازبام و زغال سنگ در نخستین دیدار خود کیمیاکاشت کردستان و سپاهان را شکست دادند.
,
نتایج کامل  مسابقات روز سوم لیگ برتر هندبال شرح زیر است:
,
 
,
سه‌شنبه 22 مهرماه (گروه B):
,
پرواز هوانیروز  22 - 22 کیمیاکاشت کردستان
,
سپاهان 19 - 21 مس کرمان 
,
فرازبام خائیز دهدشت 22 - 26 زغال سنگ طبس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه