اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

هستی سپاه پای امنیت کشور گذاشته شده است/مردم افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده باشند/انتظار از دشمن؛ غیرحکیمانه و ناعاقلانه

هستی سپاه پای امنیت کشور گذاشته شده است/مردم افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده باشند/انتظار از دشمن؛ غیرحکیمانه و ناعاقلانه
حجت الاسلام علی رضایی گفت:یروهای مسلح خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه هستی خود را گذاشته اند تا امنیت در این مرز و بوم برقرار کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران یزد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بر سه پایه اساسی نهاده شده است اظهار کرد: اولین و مهم ترین پایه پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم هستند و اگر مردم پای کار نبودند این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت الاسلام رضایی افزود: اگر مردم حامی این انقلاب نبودند کلام امام در منزلش در یخچال قاضی قم می ماند و این نقش هرکجا پر رنگ باشد هیچ صدمه ای به این نظام وارد نخواهد شد.

,

وی دومین پایه اساسی پیروزی انقلاب اسلامی را شاکله آن یعنی اسلام عنوان کرد و گفت: اینکه مردم و امام به خاطر خدا و اسلام قیام کردند نباید کم رنگ شود.

,

حجت الاسلام رضایی امام (ره) را عامل سوم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این امام بود که مردم را از داشته هایشان اگاه کرد و با بهره گیری از اسلام و توسل به ائمه اطهار انقلاب را هدایت کرد و آن را به پیروزی رساند.

,

وی ابراز کرد: الان چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و همه این سه مولفه همچنان در کنار هم قرار دارند و حضور مردم در دفاع از نظام و انقلابشان پررنگ تر از گذشته است، گاهی برای حضور مردم فقط انتخابات مثال زده می شود  در حالی که در هر عرصه ای که نیاز نظام بوده است مردم حضور داشته اند و گفته امام که ملت ما از ملت زمان پیامبر(ص) باوفاتر هستند را به اثبات رسانده اند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بعد از خدا این ملت بودند که جنگ را هدایت می کردند و حتی دولت ان زمان هم حدود بیست درصد مخارج جنگ را تامین می کردند و این مردم بودند که با ایثارگری ها این دوره را مدیریت کردند.

,

رضایی با بیان اینکه رهبری نقطه محوری در هر انقلاب و نهضتی است اذعان کرد: اگر هر رهبری، حکیمانه مسیر رهبر اول را ادامه دهد انقلاب هم با همان شکوه ادامه پیدا خواهد کرد و دشمن هم به این موضوع دل بسته بود که رهبری بعدی انقلاب اسلامی نمی تواند با ان عظمت و شکوه امام ایران را هدایت کند اما با انتخاب حضرت ایت الله خامنه ای، همه جامعیت، شخصیت و تاثیرگذاری امام ادامه پیدا کرد و مردم را با این نظام همراه نگه داشت.

,

وی ادامه داد: خیلی از خبرگان در سال اول به انتخاب امام خامنه ای یا رای ندادند و یا رای ممتنع دادند اما با مشاهده اقتدار و صلابت و کلام رهبر معظم انقلاب رای شان برگشت و نظرها تغییر کرد و به فضل خدا این عزت و شکوه همچنان وجود دارد.

,

***مسئولین ما انطور که باید خدمت به مردم نکردند

, ***مسئولین ما انطور که باید خدمت به مردم نکردند, ***مسئولین ما انطور که باید خدمت به مردم نکردند,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: حضرت علی علیه السلام با آنکه امام امت بود چون نفوذی ها و توطئه گرها رای ملت را ربودند و ملت با علی(ع) همراهی نکردند و دشمن همین توطئه را برای انقلاب اسلامی در نظر گرفته بود اما چون مردم یاری گر اسلام شدند امام به فضل خدا توانست سکان این کشتی را به ساحل مقصود برساند.

,

رضایی با بیان اینکه انصافا ملت نسبت به نظام باوفا هستند گفت: مردم این روزها با مشکلات زیادی روبرو هستند و با رعایت جانب انصاف بخشی از این مشکلات هم بخاطر توطئه گری امریکا و دشمنی دشمنان است اما غافل نشویم که بخشی بسیاری از مشکل ناشی از این است که مسئولین ما انطور که باید خدمت به مردم نکردند و انطور که مردم به ان ها اعتماد کردند مسئولین به وعده خود عمل نکردند.

,

***مردم افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده باشند

, ***مردم افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده باشند, ***مردم افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده باشند,

وی با بیان اینکه اگر مردم ببیند کسی برای ان ها خادمی می کند در اوج برای وی عزت و احترام قائل هستند افزود: وقتی فردی در کشیده باشد وقتی به مسئولیتی رسید خادم مردم خواهد شد و مردم هم باید در انتخاب کسانی که می خواهند در رای امور قرار بگیرند افرادی را انتخاب کنند که دردکشیده و دردمند باشند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ملت ما عهد بسته اند که با نظام و کشورشان باشند و ماشاالله به این عهد مردم خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است که مردم در عهد خود وفادار باشند به ان ها کمک می کند و هر کس در این مسیر قرار بگیرد هدایت خواهد شد و خدا بنده خود را رها نخواهد کرد.

,

رضایی ادامه داد: در دو جای قران کریم به رهبری جامعه توصیه می شود باید استقامت داشته باشد در سوره هود که به خاطر آن به گفته خود پیامبر بخاطر ان پیر شد به پیامبر و همراهان او دستور استقامت داده شده و همین اهمیت تکلیف رهبر جامعه را می رساند.

,

وی ادامه داد:اگر امروز مردم پشت سر رهبرشان ایستاده اند بخاطر استقامت امام بود که در مقابل زیاده خواهی های امریکا و دشمنان استقامت و ایستادگس کرد و هر شک و ابهامی در رهبری انقلاب، ضعف و اضمحلال جامعه را در پی خواهد داشت و اگر رهبری ایستادگی کند و مردم استقامت نکنند جامعه دچار ضعف خواهد شد و امامشان پیر و مضطرب خواهد شد، این بود که پیغمبر فرمود سوره هود مرا پیر کرد.

,

رضایی با بیان اینکه درجمهوری اسلامی مردم امامشان را همراهی کردند و تبعیت از مقام معظم رهبری پس از رحلت امام بی نظیر است تصریح کرد: متاسفانه علیرغم همراهی مردم و استقامت رهبری عده ای از خواص، هنوز در خط و مشی رهبری قرار نگرفته و برخی مسئولین تابع بیانات رهبری نیستند و به برخی سفارشات ایشان جامه عمل پوشیده نمی شود.

,

***انتظار از دشمن؛ غیر حکیمانه و ناعاقلانه است

, ***انتظار از دشمن؛ غیر حکیمانه و ناعاقلانه است, ***انتظار از دشمن؛ غیر حکیمانه و ناعاقلانه است,

وی با عنوان اینکه هر کجا تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب شده جامعه رشد، توسعه یافته و نقطه افتخار شده است ابراز کرد: وقتی از مسئول سوال می شود چرا در مباحث اقتصادی رشد نداریم و چرا مردم در گرفتاری های متعدد قرار گرفته و برخلاف وعده سفره مردم هر روز کوچک تر و تنگ تر می شود دلیلش این است به عهدی که با خدا، مردم و رهبری بسته اند عمل نکردند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نباید از دشمن به غیر از دشمنی انتظار دیگری داشت خاطرنشان کرد: انتظار از دشمن تفکر غیر حکیمانه و ناعاقلانه است چراکه ماهیت گرگ درندگی و دشمنی است و نی تواند زندگی مسالمت آمیزی داشته باشد.

,

حجت الاسلام رضایی ابراز کرد: درست در زمانی که مسئولین کشورهمه مشکلات کشور را برسر تحریم ها می شکنند در بعضی از مسائل کشور مانند سلول های بنیادین، مقوله هسته ای و مولفه های نظامی در اوج قدرت و پیشرفت هستیم و اگر تحریم ها بهانه مشکلات امروز هستند چطور در مسائل نظامی که فشار بیشتر تحریم ها در این حوزه هست در اوج افتخار و اقتدار هستیم؟

,

***سپاه  هستی‌اش را پای امنیت کشور گذاشته است

, ***سپاه  هستی‌اش را پای امنیت کشور گذاشته است, ***سپاه  هستی‌اش را پای امنیت کشور گذاشته است,

وی با اشاره به راه اندازی سامانه راداری غدیر در استان یزد گفت: نیروهای مسلح خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه هستی خود را گذاشته اند تا امنیت در این مرز و بوم برقرار کنند و با توجه به سه موقعیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی، تامین امنیت این سه بخش اساس آرامش مردم را فراهم می کند.

,

رضایی با اشاره به نقش ممتاز نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس بیان کرد: کوچک ترین پرنده و جنبده ای در فضای کشور رصد می شود و در اولین فرصت اخطار می گیرد و مطمئنا اگر توجهی هم نکند ولو پیشرفته ترین پرنده هم باشد سرنگون خواهد شد و خوشحالیم که کشور ما در تولید پیشرفته ترین رادارها به خودکفایی رسیده اند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر ضرورت تجهیز کشور به امکانات روز دفاعی بنا به دستور قران کریم اذعان کرد: به فضل خدا از همه جهات در همه امکانات برای حفاظت و حراست از میهن عزیزمان ایران توانمند هستیم و سپاه نوکری مردم را به خوبی انجام داده است.

,

وی با بیان اینکه ما هنوز بر سرسفره جنگ نشسته ایم افزود: بعد از جنگ تحمیلی دشمنان نظام دیگر جرات دست درازی به این کشور را پیدا نکردند وهمه فرمانده هانی که امروز خدمات شایانی به کشور می کنند همه سربازان مکتب جبهه هستند که نمونه بارز آن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه