اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

سکوت «عدالتخواهان سفارشی» در مقابل اقدام عجیب نوبخت/ وقتی پول‌پاشی دولت خوب است و سفر استانی نمایندگان بد!

سکوت «عدالتخواهان سفارشی» در مقابل اقدام عجیب نوبخت/ وقتی پول‌پاشی دولت خوب است و سفر استانی نمایندگان بد!
کسانی که در فضای شبکه های اجتماعی سعی می کنند خود را به اصطلاح فسادستیز و عدالتخواه نشان دهند، در برابر حاتم بخشی دولت به یک دانشگاه، آنهم از بودجه مصوب وزارت بهداشت از صندوق توسعه ملی، سکوت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود شش ماه پس از اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی ایران برای مبارزه با کرونا گذشته بود که وزیر بهداشت از دریافت «سهم کوچکی» از آن خبر داد. همین موضوع سبب شد تا رسانه ها به کنکاش در این خصوص بپردازند که پول اختصاص یافته کجاست؟ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سابقه اختصاص این بودجه به ۱۸ فروردین‌ماه برمی‌گردد که رهبر معظم انقلاب، ۱۱ روز بعد از درخواست اضطراری دولت برای برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا، با آن موافقت کردند.
,
 
,
درحالی که وزیر بهداشت هر روز از کمبود بودجه برای مقابله با کرونا گلایه می کند، بنابراخبار و سند نامه ای که یکی از خبرگزاری ها منتشر کرده است «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه طی نامه ای ۱۰۰ میلیارد از بودجه کرونا را به دانشکده ای اختصاص داده است. جالب اینجاست که گفته می شود دختر حسن روحانی هم قرار است که در این دانشکده به عنوان هیئت علمی عضو شود.
,
 
,
, ,
 
,
نکته جالب توجه اینجاست کسانی که در فضای شبکه های اجتماعی سعی می کنند خود را به اصطلاح فسادستیز نشان دهند در این خصوص سکوت قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته اند. 
,
 
,
این افراد که با نگاه کاملا سیاسی و جناحی سعی می کنند با مقوله فساد برخورد کنند و آنرا ابزاری برای پیشبرد اهداف جناحی خود قرار داده اند حتی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که رویکرد مثبتی در کار مدیریت است انتقاد می کنند و مجلسی که هنوز چند ماهی نیست سر کار آمده است را به باد انتقاد می گیرند اما مسائل بزرگی مثل اختصاص بودجه کرونا به مراکز دیگر را نادیده می گیرند.
, این افراد که با نگاه کاملا سیاسی و جناحی سعی می کنند با مقوله فساد برخورد کنند و آنرا ابزاری برای پیشبرد اهداف جناحی خود قرار داده اند حتی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که رویکرد مثبتی در کار مدیریت است انتقاد می کنند و مجلسی که هنوز چند ماهی نیست سر کار آمده است را به باد انتقاد می گیرند اما مسائل بزرگی مثل اختصاص بودجه کرونا به مراکز دیگر را نادیده می گیرند., این افراد که با نگاه کاملا سیاسی و جناحی سعی می کنند با مقوله فساد برخورد کنند و آنرا ابزاری برای پیشبرد اهداف جناحی خود قرار داده اند حتی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که رویکرد مثبتی در کار مدیریت است انتقاد می کنند و مجلسی که هنوز چند ماهی نیست سر کار آمده است را به باد انتقاد می گیرند اما مسائل بزرگی مثل اختصاص بودجه کرونا به مراکز دیگر را نادیده می گیرند.,
 
,
, ,
 
,
مثلا در خصوص بازدید یک نماینده از نقاط محروم که خانواده وی نیز همراهش بوده است، مطرح می کنند که باید نماینده مذکور ثابت کند با پول بیت المال خانواده خود را به این مناطق نبرده است و جالب است که با تهدید این موضوع را انجام می دهند.
,
 
,
نکته جالب توجه در خصوص این افرادی که خود را به اصطلاح برند فسادستیزی معرفی می کنند این است که آنها بیشتر سعی در انحراف افکارعمومی از مسائل مهم و حیاتی و همچنین حاشیه سازی برای مطرح کردن خود دارند.
, نکته جالب توجه در خصوص این افرادی که خود را به اصطلاح برند فسادستیزی معرفی می کنند این است که آنها بیشتر سعی در انحراف افکارعمومی از مسائل مهم و حیاتی و همچنین حاشیه سازی برای مطرح کردن خود دارند., نکته جالب توجه در خصوص این افرادی که خود را به اصطلاح برند فسادستیزی معرفی می کنند این است که آنها بیشتر سعی در انحراف افکارعمومی از مسائل مهم و حیاتی و همچنین حاشیه سازی برای مطرح کردن خود دارند.,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه