اخبار داغ

استاندار اردبیل:

ساخت بزرگترین کارخانه تولید کننده MDF کشور در نمین/600 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود

ساخت بزرگترین کارخانه تولید کننده MDF کشور در نمین/600 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود
استاندار اردبیل از ساخت و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید کننده MDF در مجموعه صنعتی آرتا واقع در شهرستان نمین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح امروز در جریان بازدید از گروه صنعتی آرتا نمین، اظهار داشت: این گروه صنعتی یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی و بخش خصوصی است که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه های خود اضافه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان برای احداث واحد تولیدی MDF هزینه می شود، افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان سال جاری با اشتغال زایی ۶۰۰ نفر از جوانان بومی منطقه افتتاح می شود.

,

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر این مجموعه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی تا زمان راه اندازی کارخانه تامین می شود.

,

بهنام جو تصریح کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش از۱۵۰۰ متر مکعب MDF است که علاوه بر تامین ۳۰درصد نیاز داخلی، در بحث صادرات و ارز آوری نیز نقش اساسی در اقتصاد و تولید ثروت برای کشور ایفا می کند.

,

وی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی که بر عهده دولت است از جمله گاز، برق و آب با جدیت کارخودشان را دنبال می کنند و پست۶۳ را شرکت برق در این مجموعه کار کرده و برای بهره برداری آماده می شود.

,

استاندار اردبیل با اشاره به موفیقیت های این مجموعه، تصریح کرد: این شهرک خصوصی می تواند برای سایر بخش ها و سرمایه گذاران الگوی مناسبی جهت ایجاد اشتغال و تولید و صادرات باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه