اخبار داغ

ایمان شمسایی خطاب به سخنگوی دولت:

بگذارید شفافیت صورت بگیرد و مسئولان به تخلف و یا کم کاری حساس باشند

بگذارید شفافیت صورت بگیرد و مسئولان به تخلف و یا کم کاری حساس باشند
مشاور امور رسانه ای و ارتباطات رییس سازمان بازرسی خطاب به سخنگوی دولت نوشت: بگذارید شفافیت صورت بگیرد و مسئولان به نظارت و رسیدگی برای کوتاهی، تخلف و یا کم کاری حساس باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ایمان شمسایی»، مشاور امور رسانه ای و ارتباطات رییس سازمان بازرسی طی پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سخنگوی محترم دولت در واکنش به اعلام خبر معرفی تعدادِ مدیران متخلف به هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری توسط سازمان بازرسی کل کشور فرموده اند باید در شیوه اطلاع رسانی تجدید نظر شود چرا که این افراد صرفا طبق قانون به این هیات معرفی شدند و ممکن است تبرئه شوند. در این زمینه چند نکته قابل ذکر است.
,
 
,
اول/در بیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، صرفا معرفی تعداد افراد و پرونده ها، آن هم بدونِ ذکر نام قید شده و نه تایید فساد آنها.
,
 
,
مردم هم شاهد این گفتگو بودند و تفاوت معرفی با اثبات فساد را می دانند. بگذارید شفافیت صورت بگیرد و مسئولان به نظارت و رسیدگی برای کوتاهی، تخلف و یا کم کاری حساس باشند.
,
 
,
دوم/مدیران متخلف تنها مربوط به دستگاههای دولتی نیستند و بارها در مصاحبه های مسئولان قضایی آمده که نظارت و بازرسی هیچ خط قرمزی ندارد و دادگاهِ تعدادی از مسئولان قوه را هم لابُد اخیرا دیده اید.
,
 
,
و آخر اینکه کاش آنقدر که به واژه های معرفی، تخلف، فساد و... در آن گفتگو دقت کردید، به آمار خیره کننده از کشفِ فساد، ارتشاء، اختلاس، زمین خواری، ترک فعل و... که به آنها نیز اشاره شد هم دقت می فرمودید.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه