اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

کمک مومنانه مصداق انقلابی‌گری است/ لزوم تسرّی کمک مومنانه در اقتصاد و اشتغال

کمک مومنانه مصداق انقلابی‌گری است/ لزوم تسرّی کمک مومنانه در اقتصاد و اشتغال
سردار زهریی گفت: کمک مومنانه مصداق انقلابی‌گری و از مصادیق خدمت‌رسانی از نوع بسیج‌شوندگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در مراسم آغاز مرحله سوم گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی، گفت: امروزه خاکریزها تغییر کرده اما ماهیت جنگ تغییری نکرده است چراکه همچنان تقابل حق و باطل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی خاطرنشان کرد: برخی افراد دچار خطای محاسباتی شدند و می‌گویند جنگ نظامی را می‌شود با مردم به پیروزی رساند اما در جنگ اقتصادی باید از کدخداها کمک گرفت.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح‌کرد: از دشمن انتظار دشمنی می رود و این محاسبات درست نیست.
,
 
,
سردار زهرایی متذکر شد: رمز پیروزی دفاع مقدس مردم پایه کردن بود و به جای واژه "می‌رویم"، واژه‌های "باید برویم" و "باید خرمشهر آزاد شود" بود اما آیا در جنگ اقتصادی نیز اینگونه است؟
,
 
,
وی گفت: هنوز در جنگ اقتصادی به "باید بشود" نرسیدیم چون مردم را باور نکردیم و نقش اساسی را به مردم ندادیم.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان‌کرد: اگر در دفاع مقدس برخی مسئولان اراده نداشتند اما مردم اراده و خواسته‌هایشان را تحمیل می کردند اما امروز اینگونه نیست و بسیج می تواند قدرت بسیج شوندگی را به مردم بدهد.
,
 
,
سردار زهرایی با بیان این‌که مکتب انسان ساز، فاصله بین امت و امام امت را کم می‌کند، افزود: در جنگ اقتصادی هنوز این نقش را مردم پیدا نکردند چون شاید ما هم در بدنه بسیج به این باور نرسیدیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: کمک مومنانه مصداق انقلابی‌گری و از مصادیق خدمت رسانی از نوع بسیج شوندگی است.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: چند ساعت بعد از سخنان امام خامنه ای کمک مومنانه شروع شد و در طول 50 روز مردم حماسه خلق کردند چراکه برآورد ما 3 میلیون بسته معیشتی بود اما بیش از 7 میلیون بسته معیشتی توزیع شد.
,
 
,
سردار زهرایی یادآورشد: برای ماه های ذیحجه و محرم امسال 500 هزار بسته معیشتی برآورد کردیم اما بیش از یک میلیون و 997 هزار بسته معیشتی، معادل این مقدار کارت هدیه و یک هزار و 100 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر این‌که مردم، کمک مومنانه را از نظریه به جریان تبدیل کردند، گفت: این جریان و گفتمان عمومی برای انقلاب اسلامی می ماند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که کمک مومنانه باید در اقتصاد و اشتغال تسرّی پیدا کند، خاطرنشان‌کرد: گام سوم کمک مومنانه درحال بازتعریف است و تا نوروز اجرایی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه