اخبار داغ

نماینده معین شهرستان بهار در مجلس شورای اسلامی:

فعالین اجتماعی فردی از جنس خودشان را برای انتخابات میان دوره مجلس به مردم معرفی کنند

فعالین اجتماعی فردی از جنس خودشان را برای انتخابات میان دوره مجلس به مردم معرفی کنند
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در جمع فعالان اجتماعی شهر بهار به انتخابات میان دوره مجلس در شهرهای بهار و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان در پی معرفی یک چهره در این دو شهرستان هستند تا وی را به عنوان‌نماینده مردم راهی مجلس کنند، فعالین اجتماعی اگر نتوانند فردی از خودشان را به مردم معرفی کنند، تصمیم آنها به نتیجه خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز، نشست مجمع جوانان شهر بهار و تعدادی از فعالان اجتماعی و مذهبی این شهر با حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده معین شهرستان بهار در دفتر نماینده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فعالین اجتماعی بهار در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و خواستار رسیدگی سریع نماینده معین شهرستان به این مسائل شدند.

,

حجت الاسلام فلاحی با ابراز خرسندی از وجود چنین تشکلی در شهر بهار ضمن عرض خیرمقدم اظهار داشت: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بوده و مجلس نیز سعی کرده به این دو مهم بپردازد، چنانکه ما هم اکنون به سمت اقتصاد رفته ایم و نباید در عین حال از فرهنگ غافل شویم، چرا که هر دو به هم به یکدیگر مرتبط هستند.

,

وی در ادامه مسائل مطرح شده در این نشست را به دو دسته محلی و ملی تقسیم کرده و افزود: ما در پی حل مشکلات محلی مردم شهرستان بهار هستیم چرا که سال بعد انتخابات را پیش رو داریم و با حل این مشکلات می توانیم امیدی به مردم بدهیم تا در انتخابات سال آینده نیز شرکت کنند.

,

فلاحی ادامه داد: در یک سالی که پیش روی ماست نمی‌توان همه مسائل را حل کرد؛ اما در این مدت سعی کرده‌ایم مسائل اقتصادی و عمرانی را مد نظر قرار دهیم.

,

وی به برخی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکلات شهرها و روستاها مورد احصا قرار گرفته، بعضی از این مسائل با هزینه کم حل می شود و زودبازده است که تاکید ما بر روی این مسائل است.

,

نماینده معین شهرستان بهار به کم کاری برخی مسئولین اشاره کرد و گفت: اگر ببینیم مسئولی در کارش کوتاهی می‌کند حتماً با آن برخورد می‌کنیم و مدیرانی که کم‌کاری کنند حتما یقه اشان را خواهیم گرفت، اینها باید جوابگو باشند.

,

فلاحی بیان داشت: مشکل جاده شهر مهاجران در حال حل شدن است و بودجه آن نیز در نظر گرفته شده بود همچنین فاضلاب و خوشه صنعتی از دیگر مشکلات مهاجران است که در حال رسیدگی به آن هستیم.

,

وی افزود: در شهرهای بهار و لالجین راه‌آهن و ایستگاه راه آهن تا آخر سال باید ساخته شود چرا که بودجه ساخت هر دو تا آخر سال لحاظ شده و با ۳۵۰ میلیاردی که کردستانی ها برای خط آهن بودجه گرفته اند باید تا آخر سال ایستگاه و خط آهن در بهار تکمیل شود و این مستلزم مطالبه و پیگیری شماست.

,

فلاحی در مورد صالح آباد گفت: شاهدیم که مسئولی حکم تخریب برای چند کارگاه ساخت تریلی گرفته در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده، این حکم تخریب باعث ایجاد بحران در این شهر می شود و این باعث تاسف است که مدیری داریم که چنین تصمیمی می‌گیرد.

,

وی در ادامه اذعان داشت: مشکلات شاخصی که مردم بیشتر از آن رنج می‌برند باید شناسایی شود و ما نیز روی آن کار می کنیم، فرصت ما برای حل مشکلات یک سال است و بیشتر از آن نمی‌توانیم در خدمت مردم شهرستان بهار باشیم.

,

نماینده معین بهار در مورد انتخابات میان دوره مجلس شهرستان های بهار و کبودراهنگ گفت: مشکل اساسی این دو شهرستان گستردگی آن با تعداد شهرها و روستاهای بسیار آن است.

,

وی در ادامه تاکید کرد: مراقب انتخابات باشید که دیگران نیایند و برایتان قیم بیاورند! خودتان یک نفر را به مردم معرفی کنید تا به عنوان نماینده مردم راهی مجلس شود، چرا که اصلاح‌طلبان در تلاشند که وارد این قضیه شوند و زمینه سازی های انجام می دهند که فردی را بیاورند و به مردم بهار و کبودراهنگ معرفی کنند تا وارد مجلس شود، شما نباید این اجازه را بدهید و باید خودتان فردی را وارد کارزار انتخابات کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه