اخبار داغ

نشست رییس سازمان لیگ کشتی با رییس فدراسیون صربستان؛

نصیرزاده: اروپایی‌ها در برگزاری جام باشگاه‌های جهان ما را یاری دهند/ ترایکوویچ: تیم‌های اروپایی به حضور در این مسابقات علاقه‌مند هستند

نصیرزاده: اروپایی‌ها در برگزاری جام باشگاه‌های جهان ما را یاری دهند/ ترایکوویچ: تیم‌های اروپایی به حضور در این مسابقات علاقه‌مند هستند
رییس سازمان لیگ کشتی در نشستی با رییس فدراسیون کشتی صربستان پیرامون مسابقات جام باشگاههای جهان به صحبت پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در جریان حضور زلیکو ترایکوویچ، رییس فدراسیون کشتی صربستان در تهران، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی با او نشستی را برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست رییس سازمان لیگ کشتی ایران اطلاعاتی را پیرامون چگونگی برگزاری لیگ کشتی ایران با وجود شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و در ادامه ترایکوویچ اعلام کرد لیگ کشتی ایران می تواند یک الگو برای صربستان و خیلی از کشورهای دیگر باشد و گفت: تجربیات ارزنده شما در برگزاری لیگ کستی ایران می تواند کمک شایانی به ما در برگزاری مسابقات جهانی کند.
,
 
,
عبدالمهدی نصیرزاده در این نشست خطاب به ترایکوویچ گفت: با قطعی شدن برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال 2020 شانس ما برای برگزاری جام باشگاههای جهان طی ماههای آینده هم افزایش پیدا کرد. از شما می خواهیم با توجه به مسئولیتی که در کشتی صربستان و همچنین کنفدراسیون کشتی اروپا دارید، در راه برگزاری این مسابقات ما را یاری دهید. سال گذشته با وجود تمام محدودیت هایی که داشتیم، بازهم توانستیم جام باشگاههای جهان را با تعداد تیم های خوبی برگزار کنیم. کشتی با توجه به اینکه لیگ های حرفه ای زیادی در سراسر دنیا مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال ندارد، می تواند نهایت بهره را از جام باشگاههای جهان ببرد. 
,
 
,
در ادامه زلیکو ترایکوویچ نیز به صحبت پرداخت و گفت: مسابقات جهانی کشتی با شرایط خاصی در صربستان برگزار خواهد شد. امیدواریم که در ادامه مسابقات دیگر از جمله جام باشگاههای جهان نیز امکان برگزاری داشته باشند. من مسابقات جام باشگاههای جهان را سالی که در مجارستان برگزار شد، از نزدیک دیدم. سال گذشته نیز ما توانستیم جام باشگاههای اروپا را برگزار کنیم. قطعا این آمادگی در میان تیم های اروپایی وجود دارد که در جام باشگاههای جهان شرکت کنند. ما حتی این آمادگی را داریم که در آینده میزبان این مسابقات باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه