اخبار داغ

نصیبی: بیمه ورزشکاران در اولویت برنامه های هیئت های استانی جانبازان و معلولین قرار گرفت

نصیبی: بیمه ورزشکاران در اولویت برنامه های هیئت های استانی جانبازان و معلولین قرار گرفت
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون گفت: بیمه شدن ورزشکاران را در شاخص ارزیابی هیئت ها قرار دادیم چرا که سلامت آنها مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نصیبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: با توجه به اهمیت بیمه و اینکه وزارت ورزش و جوانان ورزشکارانی که دارای کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی هستند را در لیست ورزشکاران یک فدراسیون می شناسد، درجلسه ای که با مسئولان فدراسیون برگزار کردیم مقرر شد ۱۰۰ امتیاز برای شاخص ارزیابی عملکرد هیئت های استانی در این زمینه قرار دهیم تا تمام آنها برای بیمه شدن ورزشکاران استان خود ترغیب و تشویق شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در حال حاضر ۷ ماه از سال گذشته است اما با این وجود به هیئت های استانی بخش نامه فدراسیون پزشکی ورزشی را در خصوص بیمه ورزشکاران ارسال کردیم تا حتی از این زمان هم برای بیمه شدن آنها استفاده کنند و از امتیازی که برای ارزشیابی قرار دادیم استفاده نمایند.

,

نصیبی افزود: مسابقات و رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است اما ورزشکاران در حال تمرین هستند وبیمه می تواند پشتوانه خوبی برای آنها باشد تا در صورتی که آسیبی دیدند از حمایت آن بهره مند شوند.

,

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم که تمام ورزشکاران در رشته های مختلف سلامت باشند و هرگز گرفتار آسیب دیدگی ورزشی نشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه