اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم خبر داد؛

برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در مصلی قدس قم

برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در مصلی قدس قم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم گفت: با تلاش رده های بسیج شهرستان قم تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه محرم و صفر توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار قم فردا گفت: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در مصلی قدس شهر قم برگزار می شود.

وی از مشارکت تمامی رده های بسیج شهرستان قم در این رزمایش خبر داد و افزود: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و  اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند درقالب رزمایش مواسات و همدلی؛ اقدام نموده ایم.

جعفری همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی توسط رده های بسیج به صورت جزئی و در مراحل متعدد خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود دانسته و حمایت از نیازمندان را تا پایان بیماری منحوس کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

گفتنی است رزمایش بزرگ مواسات و همدلی پنجشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۵ در مصلی قدس شهر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه