اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده خبر داد؛

مرگ 6 لنده‌ای بر اثر کرونا در 60 روز گذشته

مرگ 6 لنده‌ای بر اثر کرونا در 60 روز گذشته
نعمتی با تشریح آخرین وضعیت این شهرستان در شیوع بیماری کرونا گفت: 6 لنده‌ای بر اثر ابتلا به کرونا در 60 روز گذشته فوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفت و گو با صبح زاگرس، در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده گفت: راهکار مناسبی باید برای بحث عزاداری‌ها و عروسی‌ها در نظر گرفته شود که به چالش اساسی در شهرستان تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: باید در بحث قبرستان نظارت و محدودیت های بیشتری داشته باشیم چرا که روند فراگیری کرونا سیر صعودی دارد و باید سالن های ورزشی و اماکن شلوغ تعطیل شوند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: رستوران‌ها، فست فودها و قهوه خانه‌ها باید فعالیت خودشان را به صورت بیرون بر داشته باشند.

,

نعمتی گفت: نظارت روزانه از مدارس داریم و باید نسبت به توزیع روزانه ماسک، کیسه زباله، صابون مایع در مدارس همتی مضاعف صورت گیرد.

,

وی گفت: حضور دانش آموزان در گیم نت‌ها و ویدئو کلوپ ها بعد از مدرسه یک خطر جدی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: تاکنون 1824 نمونه گرفته شد که از این تعداد 26درصد مثبت و 84درصد بهبود قطعی داشتیم و سه مورد مرگ خارج از شهرستان و سه نفر هم داخل شهرستان فوتی داشتیم که لازم است یک همت عمومی برای رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد.

,

وی گفت: مهمترین توصیه ما به مردم بحث استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، رعایت فاصله اجباری و کاهش حضور در تجمعات به خصوص مراسمات عزا و شادی مهمترین توصیه به مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه