اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی:

۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد/ کمک ۱۰۷ میلیون تومانی پرسنل ناجا در کمک مومنانه

۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد/ کمک ۱۰۷ میلیون تومانی پرسنل ناجا در کمک مومنانه
فرشید گفت: از هفته ناجای سال گذشته تا ۲۰ مهر در راستای حمایت از جهش تولید ۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ضمن عرض تسلیت روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: پلیس در کنار وظایفی که دارد اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود دارد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی با اشاره به بحث امنیت، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مساله امنیت بحث مهمی است و همه در بحث تولید و حفظ امنیت دخیل هستند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: از هفته ناجا سال گذشته تا کنون بیش از ۷۱ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
,
 
,
فرشید از افزایش ۵ درصدی دستگیری قاچاقچیان خبر داد و عنوان کرد: علی رغم کاهش ۱۷ درصدی تصادفات طی یکسال گذشته بیش از ۱۲ هزار تصادف را در استان شاهد بودیم.
,
 
,
وی اظهار کرد: در بحث مجروحان تصادفات شاهد کاهش ۲۱ درصدی بودیم و طی تصادفات ۴ هزار و ۸۰۰ نفر مجروح شدند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در تصادفات علی رغم کاهش ۱۶ درصدی تصادفات اما ۲۴۰ نفر در تصادفات فوت کردند.
,
 
,
فرشید با بیان اینکه بیشترین فوتی تصادفات در محورهای مواصلاتی اتفاق افتاده، بیان کرد: ۸۷ درصد تصادفات در جاده های استان به وقوع پیوسته و دلیل اصلی تصادفات خستگی و خواب آلودگی است.
,
 
,
وی از افزایش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان خبر داد و افزود: بیش از ۷۱ درصد سرقتها کشف شده است‌.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۷ درصد سرقتها مربوط به اماکن خصوص و دولتی در حال ساخت، ۲۸ درصد سرقت محتویات و قطعات خودرویی، ۹ درصد سرقت منزل و ۴ درصد سرقت موتور سیکلت بوده است.
,
 
,
فرشید عنوان کرد: بیشترین سرقتها به ترتیب مربوط به شهرستانهای بیرجند، طبس، قاین، درمیان و فردوس بوده است.
,
 
,
وی از افزایش ۳۳ درصدی نزاع ها در استان خبر داد و گفت: افزایش نزاع نشان از کاهش سعه صدر مردم است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از هفته ناجا سال قبل تا ۲۰ مهر در راستای حمایت از جهش تولید ۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.
,
 
,
فرشید بیان کرد: طی یکسال گذشته ۱۰ هزار بازدید از اماکن انجام شده و ۸۸۰ گشت مشترک توسط پلیس با سازمانهای مربوطه انجام شده است.
,
 
,
وی از پلمب ۳۰۰ واحد صنفی در استان خبر داد و افزود: از ۵۰۰ واحد صنفی نیز تعهد اخذ شده است.
,
 
,
دستگیری ۳۲۰ نفر منتشرکننده خبرهای کذب کرونایی
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با همکاری پلیس فتا خراسان جنوبی ۳۲۰ نفر که خبرهای کذب در خصوص کرونا منتشر کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
,
 
,
فرشید از کشف ۵ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: همچنین ۷۱ هزار جفت دستکش و ۶۳ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در استان کشف شده است.
,
 
,
وی از ابتلای ۹۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان به کرونا خبر داد و افزود: متاسفانه یک نفر از همکاران ما به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: در بحث مشاوره و مددکاری بیش از ۱۳ هزار نفر به مرکز مشاوره آرامش مراجعه کردند که بیش از ۸۳ درصد پرونده های ارجاعی منجر به مصالحه و سازش شده است.
,
 
,
فرشید از راه اندازی مرکز فوریتهای پلیسی در پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: ۳۲۲ هزار تماس با این مرکز داشتیم که ۳۶ درصد عملیاتی شده و ۴۰ درصد تماسها با راهنمایی و ارشاد همراه بوده است.
,
 
,
وی از کشف ۶۱۸ هزار لیتر سوخت خبر داد و خاطرنشان کرد: در بحث مقابله با جرائم نیز افزایش ۴۸ درصدی کشف سلاح را داشتیم، ۲ هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا، ۳۰۰ معتاد متجاهر و ۲ هزار و ۵۰۰ سارق دستگیر شدند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ۷۰ درصد از سارقان دستگیر شده بیکار، ۹۸ درصد بیسواد یا سطح سواد کمتر از دیپلم و دو درصد دارای تحصیلات عالیه بودند.
,
 
,
فرشید عنوان کرد: در بحث فرهنگ ترافیک و تسهیل در رفت و آمد مردم بیش از ۸۲۳ هزار اعمال قانون انجام شده است.
,
 
,
وی از توقیف ۱۰ هزار خودرو و موتور سیکلت خبر داد و بیان کرد: از هفته ناجا سال گذشته تا کنون ۱۷ هزار گواهینامه صادر، ۴۹ هزار وسیله نقلیه شماره گذاری و سه هزار جلد گذرنامه صادر شده است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۹۷ انجام شده که ۵۲ درصد تماسها راهنمایی، ۲۶ درصد تقدیر و تشکر، ۱۴ درصد انتقاد از عملکرد پلیس، ۷ درصد ارائه پیشنهاد و یک درصد از شکایت همکاران بوده است.
,
 
,
فرشید گفت: از هفته ناجا سال گذشته تا کنون سه هزار و ۹۰۰ نفر از جوانان استان به مراکز آموزشی برای سربازی اعزام شدند.
,
 
,
وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از ۳۰ نفر از پرسنل و خانواده های ناجا حافظ کل قرآن هستند.
,
 
,
فرشید از کمک ۱۰۷ میلیون تومانی پرسنل ناجا در پویش همدل در راستای کمک مومنانه خبر داد.
,
 
,
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا" باهم برای امنیت و سلامت" است، عنوان کرد: در هفته ناجا امسال ۸۲ برنامه اجرا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه