اخبار داغ

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور:

فعالان صنایع بافندگی بیمه می‌شوند

فعالان صنایع بافندگی بیمه می‌شوند
شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: بیش از 3000 نفر از شهرستان چگنی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند و از مزایای آن استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک علی شیرکانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی اظهار داشت: افراد در شهرهای زیر 20 هزار نفر برای پذیریش در این صندوق مشکلی ندارند و روال کار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به این صورت است که در هر سطحی که خود کشاورز انتخاب می کند 15 درصد هر سطح به عنوان حق بیمه در نظر گرفته می شود که از این مبلغ 10 درصد دولت و پنج درصد توسط خود بیمه شده پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در پایین ترین سطح، بیمه شده ها بیست و هفت هزار و 500 و سالی 330 هزار تومان و در بالاترین سطح ماهانه 70 هزار تومان و سالانه 840 هزار تومان بیمه شده پرداخت می کند و دوبرابر توسط دولت پرداخت می شود.

,

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور عنوان کرد: در شهرستان چگنی سه هزار و 350 نفر عضو این صندوق هستند و با توجه به محرومیت و سیل سال گذشته که رخ داد، کمک هایی برای این صندوق در نظر گرفته شده به این صورت که افراد بتوانند فعلا عضو شوند و سال های بعد حمایت ها کمتر و سهم پنج درصد خود را پرداخت نمایند.

,

وی بیان کرد: البته برای این موضوع قشر خاصی و محدودی در نظر گرفته شده است. قالیبافان و کسانی که در صنایع بافندگی و دستی در این شهرستان مشغول به کار هستند برای سال اول در سطح یک بیمه می شوند؛ تلاش می شود تا شرایط برای بیمه این افراد مانند قالیبافان تسریع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه