اخبار داغ

پیام تبریک فدراسیون بین‌المللی و آسیایی ورزش دانشگاهی به بشیریان

پیام تبریک فدراسیون بین‌المللی و آسیایی ورزش دانشگاهی به بشیریان
رئیس و دبیرکل فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی (FISU) انتخاب هادی بشیریان را به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولگ ماتیتسین رئیس و اریک سینتروند دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهها (FISU) پس از انتخاب بشیریان به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی این سمت را به وی تبریک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, FISU,

در این پیام آمده است:

,

جناب آقای هادی بشیریان

,

از شنیدن خبر انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس جدید فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی خوشحال شدیم،جایگاه جدیدتان بعنوان راس ورزش دانشگاهی ایران را تبریک می گوییم.

,

اطمینان داریم که تحت رهبری و فداکاری شما ورزش دانشگاهی ایران دستاوردها و موفقیت های مهم و جدیدی کسب خواهد کرد.

,

از جانب فیزو برای شما در رهبری و هدایت ورزش دانشگاهی ایران موفقیت روزافزون آرزو می کنیم و امیدواریم با همکاری دوستانه فیزو و فدراسیون ملی ایران در پیشبرد امور مثمرثمر باشیم.

,

 

,

*پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش دانشگاه های آسیا به بشیریان

, *پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش دانشگاه های آسیا به بشیریان,

ژوو یانکینگ رئیس فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا (AUSF) پس از انتخاب بشیریان به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی این سمت را به وی تبریک گفت.

, AUSF,

در این پیام آمده است:

,

جناب آقای هادی بشیریان

,

از طرف فدراسیون آسیایی ورزش های دانشگاهی و از جانب شخص خودم صمیمانه ترین تبریکات را جهت انتخاب شما به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران عرض می کنم. ایران یکی از اعضای فعال فدراسیون آسیایی ورزش دانشگاهی است. هنوز خاطره سفر بنده به ایران برای حضور در اولین مسابقات آسیایی دانشگاهی فوتسال و سومین کنگره علوم ورزشی دانشگاه های آسیا در سال 2012 در ذهن من است.

,

تنها در 5 سال گذشته فدراسیون ورزش دانشگاهی ایران از میان 18 مسابقه آسیایی برگزار شده در 11 مسابقه شرکت کرده است و می توان از ایران بعنوان الگوی خوبی برای سایر فدراسیون ها نام برد که در فعالیت های فدراسیون آسیایی ورزش دانشگاهی مشارکت فعال داشته باشند.

,

از اینکه می بینم مدام دانشجویان بیشتر و بیشتری، به ویژه دانشجویان دختر، بهترین عملکردها را در صحنه های بین المللی از خود بجا می گذارند، بسیار مشعوف هستم.

,

اطمینان دارم تحت مدیریت جنابعالی، فدراسیون ملی ایران در فدراسیون آسیا فعال تر هم خواهد شد و رویداهای بیشتری در آینده در ایران برگزار خواهد شد. با مشارکت فعال در مسابقات دانشگاهی جهانی و آسیایی، بسترهای بیشتر و بیشتری برای دانشجویان ورزشکار ایرانی جهت تجربه فرهنگ های مختلف و توسعه مهارت های ورزشی فراهم خواهد شد.

,

من مشتاق هستم همکاری بیشتری با شما و فدراسیون شما در سال های پیش رو داشته باشم و همچنین مشتاق دیدار شما هستم. برای جنابعالی و تمام علاقمندان و همکاران فعال در حوزه ورزش دانشگاهی  آرزوی سلامتی دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه