اخبار داغ

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان:

روغن از قیمت جهانی گران‌تر شده است

روغن از قیمت جهانی گران‌تر شده است
علی محمدی، رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان گفت: افزایش قیمت روغن چشمگیر بوده و حتی از قیمت جهانی نیز بالاتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: علت افزایش قیمت محصولات مختلف کمپانی‌های بزرگی هستند که حتی دولت توان مقابله با آنها را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: واحدهای تولیدی عادی و کوچک نقشی در گرانی روغن و محصولات دیگر ندارند و این واحدهای بزرگ و کمپانی‌‌ها هستند به گرانی‌‌ها دامن می‌‌زنند.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه با وجود نظارت‌ها بازهم با گرانی مواجه هستیم، افزود: نظارت و بازرسی تاثیرگذار نبوده و کاری از دست سازمان‌های نظارتی در مقابل این کمپانی‌ها برنمی‌‌آید.
,
 
,
رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان تصریح کرد: افزایش 20 تا 40 درصدی در بخش روغن افزایش چشمگیری است که حتی از قیمت جهانی نیز بالاتر است.
,
 
,
محمدی در پاسخ به این سئوال که احتکار چقدر عامل گرانی است، افزود: احتکاری گزارش نشده است اما احتکار نیز نمی‌‌تواند عامل گرانی باشد چرا که 99 درصد محصولات دارای قیمت مصرف‌کننده هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه قیمت گذاری برعهده سازمان صمت است و فروشندگان نمی‌توانند قیمت‌ها را تغییر دهند، افزود: عدم تمرکز دولت بر روی قیمت‌گذاری گاهی موجب گرانی کالاها می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر با آشفته بازار گرانی مواجه هستیم که حتی از دست دولت خارج شده است و کنترلی بر روی بازار وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه