اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب خبرداد؛

اجرای طرح تجهیز ایستگاه های تلویزیونی شهرستان سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال

اجرای طرح تجهیز ایستگاه های تلویزیونی شهرستان سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال
محبت جمالی نیا, فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از اجرای طرح تجهیز ایستگاه های رادیو تلویزیونی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا درگفتگو با خبرنگار  بازی دراز اظهار داشت: تجهیز و بهبود ایستگاههای رادیو تلویزیونی سرپلذهاب و افزایش شبکه های تلویزیونی و بهبود کیفیت آن یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان بود که در دستور کار قرارگرفت .

وی افزود: بخشهایی از مناطق روستایی و مرزی شهرستان از وجود سیستم دیجیتال تلویزیونی محروم بوده و کیفیت پخش برنامه های تلویزیونی خصوصا پخش مستقیم رویدادهای ورزشی دراین مناطق با مشکل مواجه می شد که مورد اعتراض مردم بخصوص قشر جوان شهرستان قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان سر پل ذهاب ادامه داد: باتوجه به این درخواست و مطالبه عمومی تقویت امواج و تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال در مناطق پشت تنگ و مله دزگه در دستور کار قرار گرفت.

جمالی نیا تصریح کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات برنامه ریزی شهرستان به این بخش اختصاص یافته و تفاهم نامه های لازم با صداوسیمای مرکز استان برای اجرای کارشناسی و فنی این طرح انجام شده است.

وی درپایان افزود: با اجرای این طرح تعداد کانالهای دیجیتال شهرستان تا پایان سال به ۲۸ کانال افزایش خواهدیافت که باعث رضایتمندی عمومی مردم خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه