اخبار داغ

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد:

۷ شهید قشر کارگری اسدآباد بر اثر بمباران در مناطق مختلف به شهادت رسیدند

۷ شهید قشر کارگری اسدآباد بر اثر بمباران در مناطق مختلف به شهادت رسیدند
صالح صابری با اشاره به وجود ۷ شهید کارگر در اسدآباد گفت: شهیدان قشر کارگر در این شهرستان در محل کار مشغول کار بنایی و یا در نانوایی بودند که براثر بمباران مناطق مختلف به شهادت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح صابری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، اظهار کرد: اسدآباد ۷ شهید کارگر تقدیم انقلاب کرده که در حین کار و تلاش در بمباران‌ها به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: براتعلی عزیزپور، خانمحمد زندی، غلامحسین عطایی، صفرقلی غلامی به‌گو، خداداد همتی سلطان، نورالله شمسی، حسن علی قاسمی تیمور شهیدان قشر کارگر در شهرستان اسدآباد هستند که در محل کار مشغول کار بنایی و یا در نانوایی بودند و براثر بمباران مناطق مختلف از سوی دشمن به شهادت رسیدند.

,

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۶ نفر از شهدای کارگر متأهل و یک نفر مجرد بوده است، گفت: البته برخی از شهدا هم قبل از شهادتشان به‌عنوان کارگر در حال تلاش بودند که با شروع جنگ به مناطق عملیاتی رفته و در عملیات مختلف به شهادت رسیدند و آمار این شهدا از قشر کارگر جداست.

,

وی با اشاره به جایگاه کارگران در دین اسلام، گفت: در احادیث داریم که کارگری در زمان تأمین مایحتاج خانواده از دنیا برود، ولو شهادت هم نباشد، اجر شهادت را دارد، حال اینکه شهدای کارگر در زمان جنگ در کمک و تأمین مایحتاج خانواده خود تلاش می‌کردند و در حین کار به شهادت رسیدند.

,

صابری خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدای کارگر هم همانند دیگر خانواده‌های معظم شهدا خدمات مختلفی ازجمله تسهیلات و اشتغال دریافت کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه