اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان:

۹۸ جلد سند ثبتی برای موقوفات شیروان گرفته شد

۹۸ جلد سند ثبتی برای موقوفات شیروان گرفته شد
سعید علیپور گفت: ۹۸ جلد سند ثبتی برای موقوفات شهرستان شیروان به گستره ۱۶۱ هزار و ۷۲۲ مترمربع در یک سال گذشته گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شیروان سعید علیپور روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: همچنین در این مدت، ۸۰۷ رقبه تجدید اجاره و ۵۰ رقبه هم تنظیم سند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری شیروان,

وی گفت: برای کارهای عمرانی بقاع متبرکه این شهرستان نیز به گستره ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد که شاخص‌ترین آن بقعه امام زاده حمزه رضا(ع) واقع در شهر زیارت است.

,

علیپور احداث تربت خانه امام زاده قلجق و محوطه سازی امام زاده غیبی را از دیگر اقدامات عمرانی بقاع متبرکه شهرستان عنوان کرد و افزود: امسال سه نیروگاه خورشیدی در این شهر احداث می شود که اینک قرارداد و خرید پنل انجام شده و تا ۲ ماهه آینده اجرایی می شود.

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: در یکسال اخیر، هفت مورد وقف جدید با نیات بقاع، قرآن و اطعام و عزاداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ثبت و ۶۰ وقف نامه جدید نیز شناسایی شد.

,

علیپور تعداد کل رقبات این شهرستان را سه هزار و ۱۶۷ مورد و تعداد موقوفات را ۹۴۳ مورد برشمرد و افزود: در بحث فعالیت های فرهنگی هزار بسته مواد غذایی، ۲۵۰ بسته کمک هزینه تحصیلی و ۳۰۰ بسته بهداشتی تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه