اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

200 نفر از کارگران فولاد ایجرود به سرکار برگشتند/ تلاش برای حل ایرادات زیست محیطی

200 نفر از کارگران فولاد ایجرود به سرکار برگشتند/ تلاش برای حل ایرادات زیست محیطی
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: با فعال شدن واحد فرومنگز 200 نفر از کارگران فولاد ایجرود به سرکار برگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه فولاد ایجرود اظهار کرد: خط تولید مربوط به ریخته گری چدن این واحد تولیدی به خاطر نبود واردات مواد اولیه از حدود سه سال پیش غیرفعال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خط تولید کنسانتره آهن و گوندله آهن راه اندازی شده است، ابراز کرد: با فعال سازی واحد فرومنگنز حدود 200 نفر از پرسنل کارخانه فولاد ایجرود به سرکار برگشتند.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: به دنبال این هستیم تا ایرادات زیست محیطی این واحد تولیدی را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از حل مشکلات و صدور پروانه و همچنین حل موضوع تامین سوخت این کارخانه رونق بیشتری خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه این 200 نفر کارگر اغلب کارگران تعدیل شده بودند، خاطرنشان کرد: این نیروها در طول یک ماه تاکنون اضافه شدند.

,

فغفوری با اشاره به ایرادات زیست محیطی کارخانه فولاد ایجرود گفت: محیط زیست به واحد چدن مجوز داده بود و اکنون درخواست این است که مجوز خطوط جدید داده شود.

,

وی با بیان اینکه حرف محیط زیست این است که واحد چدن را از پروانه حذف کند، افزود: درخواست ما این است که مجوز واحد چدن باقی بماند و هرموقعی که این واحد تولید خواست خط تولید چدن را راه اندازی کند، برای مجوزهای جدید محدودیت ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه