اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس دهم:

لاریجانی هنوز برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم نگرفته است

لاریجانی هنوز برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم نگرفته است
حقیقت‌پور گفت: هنوز علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم درباره احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز آقای لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز،,

وی افزود: اما اگر هم بر فرض اینکه او اعلام آمادگی کند، احتمال اینکه حمایت اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلان را با خود به همراه داشته باشد، بسیار زیاد است.

,

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: مهم این است که او تصمیم بگیرد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود و تا این تصمیم را نگیرد، نمی‌توان دقیق اظهارنظر کرد.

,

حقیقت‌پور در خصوص مصاحبه اخیر حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در خصوص حمایت این از کاندیداتوری علی لاریجانی عنوان کرد: حمایت حزب کارگزاران می‌تواند به سایر جریان‌های سیاسی کمک کند که در رابطه با کاندیداتوری علی لاریجانی تصمیم‌گیری کنند و حتی حمایت کارگزارانی‌‌ها می‌تواند برروی تصمیم علی لاریجانی تأثیرگذار باشد.

,

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران اخیراً در گفت‌وگویی با سایت تابناک گفته بود که محسن هاشمی، علی لاریجانی، سیدحسن خمینی و سردار حسین دهقان از گزینه‌های احتمالی حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستند.

,

گفتنی است میان حزب کارگزاران سازندگی و سایر احزاب اصلاح‌طلب به‌دلیل اختلافات اساسی، شکاف عمیقی ایجاد شده که همین شکاف احتمال عدم ائتلاف حزب کارگزاران با سایر احزاب اصلاح‌طلب را بسیار تقویت کرده و شاید از گزینه‌های اصلاح‌طلبان حمایت نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه