اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

انقلاب و نهضت آسفالت در شهر کرمانشاه صورت گرفته است / طراحی خیابان غذا کاری نو و جدید

انقلاب و نهضت آسفالت در شهر کرمانشاه صورت گرفته است / طراحی خیابان غذا کاری نو و جدید
هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه با قدردانی از شهرداری گفت: انقلاب و نهضتی در زمینه آسفالت شهر کرمانشاه صورت گرفته است, پروژه خیابان غذا هم یک ایده نویی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بعدازظهر امروز در بازدید میدانی از پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری گفت: یکی از کارهای اساسی که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود بحث فاضلاب شهر کرمانشاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,

وی افزود: ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که در سفر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح شد و امیدواریم زودتر انجام شود.

,

استاندار کرمانشاه بیان داشت:پروژه ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه پیگیری می شود.

,

 

,

خیابان غذا کار نو و جدیدی است/ اجرای این پروژه باید مورد حمایت قرار گیرد

, خیابان غذا کار نو و جدیدی است/ اجرای این پروژه باید مورد حمایت قرار گیرد,

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  بعدازظهر امروز در روند بازدید از خیابان غذا نیز اظهار داشت: این پروژه کار جدید و نویی است که در شهر کرمانشاه در حال انجام است.

,

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انجام هر کار نویی ممکن است منتقدانی نیز داشته باشد، ادامه داد: این طرح ها بعد از انجام شان مورد حمایت مردم قرار خودهد گرفت.

,

وی تصریح کرد: کرمانشاه یک کلان شهر است و در یک کلان شهر باید کارهای نو و جدیدی ولو با تنش ایجاد شود.

,

بازوند گفت: اجرای پروژه خیابان غذا هم یک ایده نویی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

,

عبادالله احمدیان سرمایه گذار پروژه خیابان غذا کرمانشاه که در محدوده سراب قنبر است، با تشریح این پروژه اظهار داشت: پیاده راه گردشگری کای دای  واقع در محدوده سراب قنبر کرمانشاه حدفاصل بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و طول مسیر انتخابی حدود ۲۰۰ متر واقع شده است.

,

وی افزود: این بلوار در محدوده اماکن آموزشی مسکونی قرار گرفته لذا با توجه به تاریخچه منطقه سراب قنبر به عنوان تفرجگاه و عدم وجود واحدهای تجاری خدماتی در مسیر انتخاب شده و همچنین تمرکز جمعیتی به دلیل ساخت شهرک های جدید الاحداث در اطراف محل دارای پتانسیل های مناسبی جهت کسب و کارهای زود بازده و جذب گردشگر است.

,

سرمایه گذار این پروژه خاطر نشان کرد: در طراحی این پروژه سعی بر این شد تا به اهداف اصلی پیاده راه دست پیدا کنیم و با ایجاد محوری پویا چند عملکردی و در عین حال متناسب با نیازهای روحی انسان از عوامل اصلی در طراحی استفاده شود.

,

وی وجود ۳۲ واحد دکه و غرفه با انشعابات مجزا، ۸ عدد طافی (چرخ دستی)  با طراحی ویژه، سینما ۶ بعدی، اینترنت رایگان، دستگاه‌های خودپرداز، فضاهای تفریحی کودکان، بازی های کامپیوتری، سیستم نورپردازی مدرن، آبنما و آتش نما، مبلمان شهری، فضای سبز، سیستم اطفاء حریق، تبلیغات محیطی، حفاظت ۲۴ ساعته با ۲ اتاقک نگهبانی، دوربین‌های نظارتی در داخل و خارج مجموعه را از جمله امکانات و تجهیزات این مجموعه برشمرد.

,

انقلاب و نهضت آسفالت در شهر کرمانشاه صورت گرفته است

, انقلاب و نهضت آسفالت در شهر کرمانشاه صورت گرفته است,

هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در جریان بازدید از محله های آقاجان و زورآباد شهر کرمانشاه اظهار داشت: انجام آسفالت این محلات با دشواری و سختی فراوانی همراه بود و تمام آسفالت این مناطق به صورت دستی انجام شده است.

,

استاندار کرمانشاه افزود: با وجود این موانع به دلیل اینکه مردم نیازمند این دسته از خدمات هستند کار با وجود مشقت های فروان انجام شد.

,

مدیر ارشد استان با بیان اینکه امروز احساس کردم انقلاب و نهضتی در سطح شهر در حوزه آسفالت صورت گرفته است، ادامه داد: در سال ۹۹ علیرغم گرانی قیر و مصالح ۱۱۵ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفت که خدمت بزرگی به مردم شهر کرمانشاه بود و همچنین ۵۰ هزار تن دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که در محلات کرمانشاه به ویژه برای مناطق محروم و فقیرنشین علیرغم تنگناهای مالی که وجود دارد، انجام خواهد شد.

,

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه در زمینه آسفالت محلات و کوچه ها کاری جهادی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: مردم ما برای نظام و  انقلاب زحمات زیادی کشیدند و به آنها خیلی بدهکار هستیم و هر چقدر در زمینه عمرانی برای مردم کار شود باز هم کم است.

,

بازوند اشاره ای نیز به بازدید از پروژه ساماندهی آبشوران داشت و خاطر نشان کرد: این منطقه به یک تهدید جدی برای مردم، کسبه و پزشکان تبدیل شده بود که با نوسازی این مکان توسط شهرداری کار بسیار خوبی در راستای ساماندهی و نیز پیاده رو سازی صورت گرفت که انصافا ارزشمند بود.

,

مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر حقوق شهروندی در این مناطق احساس می شود و در این راستا از اداره آب و فاضلاب و شهرداری قدردانی می کنیم.

,

بازوند تصریح کرد: در بازدیدی که طی سال ۹۷ داشتیم مردم منطقه آبشوران نسبت به آسفالت محلات خود بسیار معترض بودند که شهرداری کل آن مناطق را آسفالت کرد و با ایجاد فضای سبز نگرانی های مردم را به نوعی برطرف ساخت.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه