اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کیمته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

برنامه‌ریزی ایجاد 200 هزار فرصت شغلی در کشور

برنامه‌ریزی ایجاد 200 هزار فرصت شغلی در کشور
عبدالملکی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری برنامه ایجاد شغل برای 200 هزار نفر در کشور را در دستور کار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کیمته امداد امام خمینی (ره) بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری  برنامه ایجاد اشتغال برای 200 هزار نفر در کشور را در دستور کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: در سال گذشته عملکرد ما 175 هزار و 900 فرصت شغلی بوده است.

,

 معاون اشتغال و خودکفایی کیمته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: امسال در 6 استان به صورت پایلوت بخشی از برنامه اشتغال کمیته امداد را با همکاری سپاه و بسیج با محوریت بسیج سازندگی انجام می‌دهیم.

,

عبدالملکی عنوان کرد: امسال در استان خراسان‌جنوبی برای محرومان ایجاد 4700 فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.

,

وی اظهار کرد: در راستای این تفاهم نامه 1500 فرصت شغلی با تعامل بسیج سازندگی و کمیته امداد قرار است سازماندهی شود که 500 نفر از این تعداد از طریق کاریابی؛ تعامل کارفرما برای استخدام مددجویان، 500 مورد از طریق اجرای طرح‌های خود اشتغالی و 500 مورد از طریق الگوی راهبری شغلی که یک الگوی جدید برای ایجاد شغل است، ایجاد می‌شود.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کیمته امداد امام خمینی (ره) گفت: مجموعه سپاه و بسیج سازندگی استان خراسان‌جنوبی به جز این اقدامات در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه ای و آموزش‌های کسب و کار در راستای شکل‌گیری مراکز نیکوکاری کارآفرینی  به کمیته امداد کمک خواهند کرد و همچنین در بحث معرفی جهادگران کار آفرین که در برنامه اشتغال امداد است به ما کمک می‌کنند.

,

عبدالملکی اظهار کرد: 6 استانی که قرار است این طرح به صورت پایلوت انجام شود شامل خراسان جنوبی، کرمان، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان و چهارمحال بختیاری است که اگر این مدل در این 6 استان موفق باشد برای تمام استان‌ها تعمیم داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه