اخبار داغ

فرمانده سپاه پلدختر:

۶۰۰ میلیارد ریال طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در پلدختر اجرا شد

۶۰۰ میلیارد ریال طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در پلدختر اجرا شد
کریمی فرد، فرمانده سپاه پلدختر با اشاره به اجرای 6۰۰ میلیارد ریال طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در این شهرستان گفت: هیئت اندیشه‌ورز بسیج و دولت برای اشتغال‌زایی در پلدخترو لرستان تشکیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ منصور کریمی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری پل‌دختر با اشاره به ظرفیت مهم بسیج در رونق دهی به کسب‌وکار، اظهار داشت: براثر سیلاب، تعداد زیادی از کسب‌وکارهای مردم پل‌دختر از بین رفته و این میزان خسارت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوانان شهرستان شده است که با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب می‌توان شاهد اقدامات خوبی در این راستا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حدود ۶۰۰ میلیارد ریال در مناطق محروم هزینه کرده است که در این راستا می‌شود این ظرفیت به کمک دولت بیاید تا در زمینه کسب‌وکار شاهد تحول خوبی شویم.

,

فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر با اشاره به اینکه بایستی هیئت اندیشه‌ورز اقتصادی در این شهرستان تشکیل شود، عنوان کرد: در بیشتر تسهیلاتی که به مردم داده می‌شود نظارت آن‌چنانی صورت نمی‌گیرد که تسهیلات در حوزه مربوط به اشتغال، مصرف‌شده یا غیر آن است.

,

وی تصریح کرد: همه باید در این برهه خاص و شرایط بد اقتصادی همت کنیم گره‌ای از مشکلات مردم حل شود و در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی سعی و تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی مناسب، شاهد اقدامات خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه