اخبار داغ

معاون وزیر کار:

مشکلی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در لرستان نداریم/ضرورت احیای مشاغل خانگی

مشکلی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در لرستان نداریم/ضرورت احیای مشاغل خانگی
منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به‌ضرورت احیای مشاغل خانگی گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان مشکلی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سفیر افلاک، عیسی منصوری عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال پلدختر اظهار داشت: فرض ما بر این است تسهیلات بانکی آمده یا به شهرستان می‌آید، بوروکراسی اداری‌ها را باید مرتفع کنیم و فرمانداری لیستی از طرح‌هایی که مشکل‌دارند تهیه‌کرده تا بتوانیم طی جلسه‌ای در تهران تلاش کنیم به ثمر برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

ویبا اشاره به اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان مشکلی نداریم، افزود: در زمینه اشتغال‌زایی بایستی تمرکز ما در حوزه وسیع‌تری باشد و احیای کسب‌وکارهایی که به‌واسطه سیل آسیب دیده اند و برای کسب‌وکارهای جدید، برنامه‌ریزی کنیم به‌طوری‌که نهایت انجام هر کار اشتغال‌زایی بایستی منتج به نتیجه و رضایت مردم شود.

,

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ایستگاه‌های مشترک آب‌رسانی به‌جای تلمبه‌های انفرادی در دسترسی به کشاورزان آسیب‌دیده از سیلاب باید ظرفیت شناسی شود و اقدام لازم در این راستا صورت گیرد.

,

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی و کسب‌وکارها بایستی با مشارکت مردم در کنار دولت انجام شود، تصریح کرد: در زمینه احیای باغات و زمین‌های کشاورزی براثر سیلاب، حدود چهار میلیارد تومان بودجه دادیم و هرکسی بحث لایروبی باغات را انجام دهد تسهیلات دریافت می‌کند.

,

منصوری با اشاره به اینکه احیای مشاغل خانگی یک ضرورت است، گفت: جهاد دانشگاهی در راستا برای پل‌دختر یک‌همت جدی انجام بدهد تا مشاغل خانگی رونق بیشتری پیدا کند.

,

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: گیاهان دارویی، تولید عسل، صنایع تبدیلی انجیر از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و کسب‌وکار در شهرستان پلدختر است که با برنامه‌ریزی می‌شود مردم را به آینده‌ای روشن امیدوار کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کریدور بودن محور پل‌دختر و افزایش تردد خودروهای سنگین و سبک نیاز است شرکت حمل‌ونقل را در شهرستان راه‌اندازی کنیم تا هزینه‌ها به نفع شرکت تأمین می‌شود. تجربه خوبی از همکاری سپاه با وزارت تعاون در زمینه پروژه‌های اشتغال‌زایی داریم و در طرح‌های آتی هم می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

,

منصوری بابیان اینکه معیشت و اشتغال مردم پلدختر اولویت طرح‌های وزارت تعاون است، عنوان کرد: طرح‌های تولیدی آب‌معدنی، رب گوجه، قالی‌بافی در شهرستان، اگر دارای متقاضی هستند و موانعی دارند با همفکری هم مرتفع می‌کنیم تا شاهد اشتغال‌زایی مطلوب باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه