اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه:

وضعیت کرونا در شهرستان صحنه همچنان قرمز است / آمار رو به رشد فوتی ها

وضعیت کرونا در شهرستان صحنه همچنان قرمز است / آمار رو به رشد فوتی ها
حسین رحیمی, رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: وضعیت شهرستان صحنه قرمز است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رحیمی عصر امروز (چهارشنبه) در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  اظهار داشت: از مردم شهرستان صحنه درخواست می شود جز در موارد ضرورت از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل حتما ماسک بزنند.

وی ادامه داد : هم اکنون وضعیت شهرستان قرمز است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.

رحیمی خاطر نشان کرد: افراد مسن و افراد دارای بیماریهای زمینه ای از جمله دیابت،فشار خون،مشکلات کبدی و کلیوی و بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی (مبتلا به سرطان) در صورت ابتلا, دچار عوارض جبران ناپذیر و حتی مرگ خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: همه ی اعضای یک خانواده باید پروتکل های بهداشتی که حداقل زدن ماسک هست را جدی بگیرند چرا که در صورت ابتلای یک نفر از اعضای خانواده به ویروس کرونا تمام اعضای خانواده مبتلا خواهند شد و افراد دارای بیماری زمینه ای دچار عوارض جبران ناپذیر و حتی مرگ خواهند گردید.

وی یادآور شد: بیماری کرونا پیر و جوان نمی شناسد و در صورت ابتلای فرد هیچ تضمینی مبنی بر بهبودی کامل فرد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه