اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبرداد

توزیع 4500 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی+ فیلم

توزیع 4500 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی+ فیلم
سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان از توزیع 4 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبرداد و گفت: ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن سهندی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک همدلی و مواسات اظهار کرد: در این مرحله از کمک همدلی و مواسات بسیج شهرستان زنجان 4 هزار و 500 بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان است در بین محرومان توزیع می‌شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این بسته ها توسط بسیجیان شهرستان زنجان٬ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و حسینیه اعظم زنجان جمع آوری شده است عنوان کرد: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار زنجان توزیع می‌شود.  

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید براینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز حدود 68 هزار بسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان زنجان تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است گفت: گروه‌های جهادی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا وارد کار شدند و تا به امروز 2 میلیون ماسک تولید کرده و به مراکز بهداشتی تحویل دادند.

,

وی با بیان اینکه بخشی از ماسک های تولید شده در مناطق کم برخودار توزیع شد عنوان کرد: در حال حاضر نیز کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های ایزوله گروه های جهادی فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه